יום שבת, 25 באפריל 2009

צלעות כבש בתנור




מאז פסח אני זוממת על צלעות כבש
מריירת כל פעם שאני פותחת פוסט אוכל ובו צלעות כבש מפתות
אף פעם לא הכנתי כבש כיון שהאיש שאיתי לא אוהב , אז אני היחידה שאוכל ?
כן!
מאוד!

קניתי צלעות כבש קטנות יפיפיות טריות והלכתי למומחה צחי biggack שיעזור לי, והוא נתן לי מתכון כל כך טעים שאני כבר זוממת על שבוע הבא להכין מהדורה נוספת
תודה צחי , האמצעי ואני טרפנו ונהנינו..

האיש לא קופח ואכל סטקיים ברוטב יין אדום (מתכון יובא בהמשך השבוע)

צלעות כבש בריבת אפרסקים (מתכון של צחי בשינוי הכמויות שלי)

4 צלעות כבש קטנות
3 תפוחי אדמה בינונים קלופים וחתוכים לרבעים
1 בצל מקולף וחתוך לרבעים
5 שיני שום
3 כפות שמן זית
1 כף פפריקה מתוקה
פלפל שחור גרוס
1 כפית כמון
1 כפית חוויאג'
עלי טימין
5 כפות ריבת אפרסקים
מלח גס

אופן ההכנה:

מערבבים את כל המצרכים בקערה גדולה ומשהים במקרר לשעה לספיגת טעמים.
מעבירים את תפוחי האדמה השום והבצל לתבנית תנור ומכסים בנייר אלומיניום, צולים 45 דקות על חום 180 מעלות
והופכים.
מסדרים את צלעות הכבש מעל הירקות ושופכים את שארית המרינדה מעל הכל.
מכסים בנייר אלומיניום ומחזירים לתנור בחום 200 מעלות ל-45 דקות נוספות.
מורידים את נייר האלומיניום וצולים 10 דקות נוספות. (צחי ממליץ להעביר את התנור למצב גריל, אני השארתי במצב הרגיל)

ליד הכנתי אספרגוס ברוטב שום ותפוחי אדמה צלויים לאיש שאיתי

מעבירים לצלחת הגשה ואוכלים ואוכלים ואוכלים - עם הידיים ונהנים!!!




9 תגובות:

bigjack אמר/ה...

משגע ומעורר את התיאבון מחדש :-))

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

אחותיייייי !
איזה מתכון !
כפרה על שתי הידיים שלך מלכתי הסקסית (מאוד).
התגעגעתי אליך.
את חסרה לי מאוד.
כשתהיי פה, תני סימן, אני רוצה לדבר איתך קצת בייבי.
נשיקות.
ארי.

fairy_mi אמר/ה...

ואוו ואוו ואוו! זה כבר לא חוקי :)
מפסיד האיש שאיתך לוותר על תענוג.
אבל מצד שני - ככה לך יש יותר P:
אז שני הצדדים יצאו מורווחים...

Roniti אמר/ה...

תודה לך bigjack
הקרדיט מגיע לך! נהנינו ביותר ממתכון משובח.
:}

Roniti אמר/ה...

ארייייי...
היינו יושבות ביחד על איזה כבש שלם בתוספת כוס יין אדום וחוגגות - אה ?

נשיקות
שבוע מבורך.

Roniti אמר/ה...

צודקת לגמרי פיית העוגיות :}
לא חוקי לחלוטין ואין לי בעיה להיות מפרת חוק כל שבוע, זה היה כל כך טעים כל כך רך כל כך ג'וסי שפשוט לא חוקי לאכול דברים כאלה.. :}}}

והאיש שאיתי לא סבל מדי, לו הכנתי 2 סטיקיים נהדרים.

שבוע טוב לך
:}

אנונימי אמר/ה...

שבת שלום :)
אני מנסה את המתכון עם שינוי קל כי אין לי ריבת אפרסקים..
עשתי מיש מש עם סילאן רכז רימונים ומייפל... זה הכי מתוק שמצאתי בארון :))
תחזיקו אצבעות, אעדכן איך יצא...

מאור אמר/ה...

טוב אז החלטתי להכין צלעות כבש ונפלתי על המתכון הזה והחלטתי לנסות.. אמנם המטבח שלי לא מאובזר כמו שלך (מחסור בתבלין או שנים ודבש במקום ריבת אפרסק) אבל יצא ממש טוב! פעם ראשונה שאני נהנה מכבש :)

תודה,
מאור

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife