יום חמישי, 12 במרץ 2009

עוגה בחושה ב-5 דקות


עוגה נהדרת שזמן הכנתה בדיוק 5 דקות ולא מלכלכים יותר מכלי אחד

אני הכנתי בתבניות אנגליש קייק קטנטנות לחג הפורים, בתוך משלוח המנות וכל אחד קיבל בנוסף לעוגיות גם עוגה אישית

אפשר לגוון ולשלב בעוגה אוכמניות, או חלבה קקאו וסוכר, אני בחרתי לשלב אגוזים וקינמון, יצא טעייייייייים..

עוגה בחושה ב-5 דקות - קרין גורן

4 ביצים
2 מיכלי שמנת מתוקה
11/2 כוסות סוכר (300 גרם)
1 שקית סוכר וניל (10 גרם)
1/2 כפית מלח
2 כוסות קמח תופח (280 גרם)

אופציה לשילוב
1/2 כוס סוכר חום
2 כפות קינמון
מעט אגוזים קצוצים


אופן ההכנה:
מחממים תנור ל-170 מעלות.
בקערה גדולה טורפים יחד ביצים, שמנת מתוקה, סוכר, סוכר וניל ומלח במשך דקה-שתיים עד שהסוכר נמס בחלקו והתערובת מסמיכה מעט.
מוסיפים קמח תופח (או קמח רגיל ואבקת אפיה) וטורפים רק עד לקבלת בלילה חלקה ודלילה יחסית.
שופכים לתבנית משומנת את בלילת העוגה, מוסיפים את השילוב ומסימים בשכבה נוספת של הבלילה.

אופים כ-40 דקות או עד שקיסם שננעץ במרכז העוה יוצא יבש לגמרי (עם פירורים לחים) והעוגה זהובה וריחנית.



11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מכירה את העוגה הזאת, היא באמת מוצלחת מאוד, רכה רכה:)

שבת שלום!

נטלי

אנונימי אמר/ה...

נראות חמודות ומקסימות :)

Roniti אמר/ה...

שבת שלום נטלי
טעימה בכל שילוב, רכה ומזמינה..

Roniti אמר/ה...

תודה לך פיית העוגיות :}

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי של עוגות בדיוק הבוקר קמנו לקפה של הבוקר ורק דברים קנויים במזווה...
החלטתי היום להכין משהו ועכשיו פתרת לי את הבעיה בצ'יק
אוהבת אותך מל'ן תאלפים
נשיקות חן

אנונימי אמר/ה...

הגעתי הביתה עצרתי בסופר וקניתי 2 שמנת מתוקה נכנסתי הביתה ישר להוריד בגדים ולמיקסר...
אחותי תבורכי אהובתי שלי כמה ברכות איחלתי לך ולבני ביתך
העוגה יצאו לי 2 באינגליש קייק חד פעמי והוספתי גם שוקולד צ'יפס בבפנים
בהגשה שמתי סירופ מייפל וקוקוס
נשיקות המון תודות
אחותך חן

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

נשמונת יפה שלי !
יש לי במקרר 8 שמנת מתוקה.
ולמה 8? כי אמרתי לבעל היפה (נגיד...) שלי שאני צריכה שמנת מתוקה לעשות תפ"א מוקרמים ומשום מה הוא קנה 10. ב-2 השתמשתי אתמול כדי לעשות לקינדרס תותים עם קצפת ונשארו לי 8 (ושוב למה 8? כי 10 פחות 2 זה 8... מ'לשות...)
קיצור- אני הולכת להכין איתם את העוגות האלו שלך. כל כך לא ידעתי מה לעשות איתם והנה הבאת אותה בשיחוק.
תודה כפרה מדהימה שלי !
אני כבר עכשיו הולכת להכין אחת שהיפיוף ייקח לעבודה.
השעה כעת חמש וחצי בבוקר, תוך שעה יהיו מוכנות העוגות, אZ יאללה ביי לבינתיים, אחזור בערב (אני בת"א היום עם הראלי, הולכת לפגוש את אחותי הקטנה ואח"כ יש לי מפגש של תפוז...
למה קיבינימט את לא פה !!!
אוף !!!!!!!!!

Rebecca Baytner אמר/ה...

אוי זה היה ממש טעיםם

אנונימי אמר/ה...

שיואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
העוגה הזאת היא ממש ממש ממש ממש ממש ממש ט-ע-י-מ-ה!!!!!!!!!!אני הולכת לאפות אותה היום(וכשאני כותבת היום אני מתכוונת עכשיו!)

אנונימי אמר/ה...

באמת לא להפגע הם נראות זוועה

אורנה אמר/ה...

עוגה טעימה וקלה להכנה, ממש טובה

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife