יום ראשון, 7 בפברואר 2010

מאפיינ'ס תות שדה מקמח תירס




הדבר הראשון שזכור לי שקניתי לי ברגע שירדתי מטיסה ארוכה ארוכה מישראל לארה"ב
היה קפה ומאפיינ'ס תירס;


לא בגלל שכל כך אהבתי או ידעתי משהו על מאפיינ'ס אז לפני יותר מ-20 שנים -
אלא, בגלל שכל השאר נראו לי מתוקים מדי דביקים מדי, עם שמות ארוכים ולא מוכרים..
ומאז התאהבתי,
משהו במרקם של הקמח תירס במאפיין
משהו בחיספוס הלא כל כך מתוק.

שומרת למאפיינ'ס תירס אמונים עוד מאז...



למרות שזה המאפיין הלא הכי פופלארי הוא בעיני הטעים ביותר
וכאשר הוא מגיע בשילוב תותים אז בכלל ההרגשה היא כמו במסיבת הפתעה ,
אוכלים ואז מתגלה הטעם המתוק חמוץ שמביא איתו רעינון נפלא לטעם.




מאפיינ'ס תות שדה מקמח תירס

1 כוס קמח תירס
1 כוס קמח
1/2 כוס סוכר
2 כפיות אבקת אפייה
1/2 כפית מלח
1 ביצה טרופה
1/4 כוס שמן
1 כוס חלב
1 כוס תותים חתוכים

אופן ההכנה:
בקערת המיקסר לערבל ביחד קמח תירס, קמח, סוכר, אבקת אפייה ומלח
להוסיף ביצה שמן וחלב ולערבל עד לאיחוד.
לעצור את המיקסר ולקפל את התותים לתערובת.
לחמם תנור ל-180 מעלות
מרפדים תבנית שקעים בעטרות נייר וממלאים 1/4 מהתערובת (תופחת)
אופים בין 20 ל-25 דקות או עד שמזהיב.


לצנן היטב לפני שמשחררים מהתבנית
להגיש בתוספת תותים טריים.




17 תגובות:

fairy_mi אמר/ה...

מקסים! נראים פשוט מעולים
גמני מטורפת על מאפינס מקמח תירס
יש בהם משהו מאוד מיוחד וממכר- מבחינת הטעם והמרקם
ושילוב תותי השדה בנים נראה לי מטריף!
אחלה מתכון

עמליה אמר/ה...

איזה מאפינס מדהימים!
רציתי לשאול האם את משתמשת בעטרות סיליקון?
אם כן האם את מרוצה?
עמליה

אנונימי אמר/ה...

האם אפשר לשים מים במקום חלב?

האם אפשר להפוך את המתכון לנטול גלוטן באיזשהיא צורה?

נטלי אמר/ה...

הו יאמי! זה נראה ממש טעים. ת'אמת שלא יצא לי לטעום מעולם מאפינס תירס, אבל זה נראה ולפי התיאורים נשמע לי ממש בשבילי. ינוסה בהקדם!

נטלי

אנונימי אמר/ה...

נפלא..נראה מצויין

חגית343

מרילין איילון אמר/ה...

יקירתי, התצלומים מקסימים..ממש עושה חשק. מעולם לא אפיתי עם קמח תירס..דוקא יש לי חבילה שמחכה לישועה..אבל נהיתי עצלנית בזמן האחרון (-:
מקסים מקסים מקסים!

אנונימי אמר/ה...

אף פעם לא טעמתי מקמח תירס...ניראה מעולה!!

תודה יקרה...לא מקבלת עידכונים???

הולכת הלאה ליראות מה פיספסתי...

חיבוק חם יפה שלי!!!
שונטי

Roniti אמר/ה...

תודה לך יקירתי
אז אני בחברה טובה :)

סוף שבוע נפלא

Roniti אמר/ה...

תודה לך עמליה
האמת שטרם ניסתי
אני השתמשתי בתבנית מאפיינ'ס והנחתי עטרות נייר בתוכם.

תודה וסוף שבוע קסום!

Roniti אמר/ה...

היי
אני מניחה שאפשר להשתמש במים ולגבי הנטול גלוטן, אבדוק שנית אם אפשר להכין את המאפיינ'ס מקמח תירס בלבד ואפרסם זאת שוב.

סוף שבוע נהדר
:)

Roniti אמר/ה...

תודה לך נטלי
צודקת
הם לא הכי פופלארים לעומת כל שאר המאפיינ'ס המככבים, אבל יש להם את עדת המעריצים שלהם שלנצח ישארו נאמנים...

ואני בתוכם :)

Roniti אמר/ה...

תודה רבה :}

Roniti אמר/ה...

תודה לך מרילין יקירתי
שבת שלום וסוף שבוע נפלא לכם }{

Roniti אמר/ה...

היי שונטי בל
שמחה לראות אותך פה אצלי
נשיקות וסוף שבוע נפלא לכם
מקווה שלא קר מדי שם.
פה קפוא לחלוטין החורף הזה }{

Magi Glucker אמר/ה...

המאפינס נראים מצויין, לא ממש מתחברת לתותים שנאפים (בגלל המרקם), נראה לי שאנסה אותם עם בננות או פירות יער.
את יודעת כמה מתכונים שלך יש לי להכין??? המון.

שבת שלום נהדרת שכמוך,

מגי

Roniti אמר/ה...

תודה לך מגי יקירה :)
כבוד גדול לי לקרוא את זה
את האלופה עבורי }{
שבת קסומה ונעימה לכם.

רבקה אמר/ה...

ואוווו
ושוב פעם אני מפספסת!

נראה יותר מדי טעים!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife