יום חמישי, 11 בפברואר 2010

פשטידת ברוקולי חלבי







גל אוהב גבינה מלוחה, פטה צ'ייז
כל פעם שאני הולכת ליווני או לחנות הגבינות אני קונה גבינה מלוחה במשקל והוא מתענג לו בארוחות הבוקר
על בייגל עם גבינה עגבניה בשמן זית וזעתר.

בפעם האחרונה קניתי חתיכת גבינה שיצאה כל כך חריפה שאף אחד לא נגע והיא נשארה מיותמת..
לא ידעתי מה לעשות איתה וחיפשתי מתכון לשלב אותה בו..



המתכון הנוכחי לפשטידה לקוח מהבלוג של cook & bake, המתכון הוא של אורן גירון והוא בעצם מתכון למאפיינ'ס תרד; אני שינתי מעט והכנתי פשטידת ברוקולי מדהימה בטעם משגע.

פשטידת ברוקולי (חלבי)
6 ביצים
30 גרם חרדל דיז'ון
300 גרם ברוקולי מאודה
120 גרם חמאה מומסת
כפית מלח
1/2 כפית פלפל שחור גרוס
מעט אגוז מוסקט
200 גרם קמח
2 שקיות אבקת אפייה
150 גרם גבינה בולגרית
גבינה צהובה מגוררת
חופן שקדים קצוצים
מעט פירורי לחם מתובלים

אופן ההכנה:
שמים ביצים חרד ברוקולי חמאה ותבלינים במעבד המזון ומפעילים בפולסים קצרים לתערובת אחידה.
מוסיפם קמח, אבקת אפייה פירורי לחם, שקדים קצוצים וגבינות ומפעילים לעוד 2 פולסים (לא יותר)!
משמנים תבנית פאי ושופכים את התערובת.
אופים בין 12 ל-15 דקות בחום של 180 מעלות עד שמעטה הפאי מזהיב מעט.





בתיאבון

6 תגובות:

Magi Glucker אמר/ה...

אוווו הפשטידה נראית מצוין, ברוקולי הבת שלי הצמחונית מאוד אוהבת. הפשטידה תנוסה בקרוב.
תודה על מתכון מצוין.

שבת שלום,

מגי

Unknown אמר/ה...

אני בשוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

יש לך בלוג עמצאי ואני כותבת לך בתפוז??????????????????????????

ניגמרו יחסינו בזה הרגע!!!!!

טוב נו....

לא ממש ניגמרו....

התחילו פה....

אנונימי אמר/ה...

אוהבת..אוהבת
1.מתה על ברוקולי
2.אוהבת את התוספות שהוספת
מ-אוד לטעמי

חגית343

fairy_mi אמר/ה...

יאמממ זה נראה משגעעע!
מתה על פשטידת ברוקולי
ודווקא הגבינה החריפה שלך קרצה לי
נשמע כמו שילוב טעמים נפלא!

רבקה אמר/ה...

ואווו!
אין דברים כאלה! פשוט מדהים!

קייטרינג חלבי אמר/ה...

אני בדרך כלל לא חובבת ברוקולי אבל המתכון נראה מדהים!
אני בכללי אוהבת פשטידות ומאכלים חלביים ואני תמיד בעד השילוב של השניים.
האמת שאני אשמח לעוד מתכונים על בסיס חלבי.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife