יום שני, 1 בפברואר 2010

עוגת אוכל המלאכים





בסוף השבוע השתמשתי בהמון חלמונים.
כל כך הרבה שנשארתי עם מלאי חלבונים שלא היה לי מושג מה לעשות איתם
חיפשתי דרך לנצל אותם ומצאתי
עוגת אוכל המלאכים, עוגה נהדרת וקלה להכנה שיוצאת אורירית רכה ובהירה בטעם חמאתי משגע.

כשהבן שלי שאל אותי למה בדיוק קוראים לעוגה אוכל המלאכים אמרתי לו שאין לי מושג,
אחרי שטעמתי הבנו.... הטעם שלה חלומי !

עוגת אוכל המלאכים
6 חלבונים
250 גרם סוכר
160 גרם קמח
1 כף מלאה קורנפלור
1 כפית אבקת אפייה
100 גרם חמאה מומסת מצוננת

אופן ההכנה:
לחמם תנור ל-180 מעלות.

בקערת המערבל להקציף חלבונים עם 2 כפות סוכר (מסה"כ הסוכר) עד לקצף בהיר ותפוח
לנפות בקערה נפרדת קמח שאר סוכר קורנפלור ואבקת האפייה
לעצור את פעילות המיקסר ובהדרגה לקפל את תערובת הקמח לקצף החלבונים
לבסוף לשפוך את החמאה המצוננת ולקפל לתערובת אחידה

לשפוך לתבנית חור משמונת ולאפות בין 30 ל-40 דקות.

להגיש עם מעט רוטב אוכמניות.



13 תגובות:

נטלי אמר/ה...

נראה מלאכי לחלוטין, ללא ספק הולם את השם. אהבתי מאוד!

נטלי

טל אמר/ה...

דווקא רוטב האוכמניות משך לי את העין. העוגה נראת מעולה!

אנונימי אמר/ה...

נפלא..נפלא..
אנסה כבר בסופשבוע

ששת שצ אמר/ה...

בא לי על הריבה
ששת

Magi Glucker אמר/ה...

עוגה נפלאה וכל כך גבוהה, בא לי מאוד לאפות כזו.

מגי

פנינהט אמר/ה...

פשוט נהדר ואפילו מתאימה לי ולבעלי לאסורי האכילה כי החלבון הוא החלק הטוב בביצה, נחליף סוכר בתחליף והרי לך עוגה כשרה למהדרין לסובלים ממרעין בישין שונים ומשונים
תודה יקירתי

Roniti אמר/ה...

תודה לך נטלי יקירה
:))

Roniti אמר/ה...

חחחחח
ואני רק ניסיתי להוסיף צבע לבהיר בהיר של העוגה, היא לבנה ממש
וכולם התלהבו מהריבה, גם היא טובה ללא ספק, אני אכין לה רשומה בנפרד.
:)))

Roniti אמר/ה...

תודה אנונימי :))
אשמח לשמוע עידוכנים לגבי הטעם.
:)

Roniti אמר/ה...

להכין צנצנת ולשלוח לך ?
תודה רבה :))

Roniti אמר/ה...

תודה מגי יקירה ומוכשרת }{
ממליצה עליה בחום!

Roniti אמר/ה...

פנינה יקירתי
איך שימחת אותי עכשיו
בהצלחה
ספרי לי אם אהבתם כמונו.

}{

fairy_mi אמר/ה...

איזה ביצוע נפלא
מתה על עוגת מזון מלאכיםנהדרת, אוורירית ורכה
איך שעשית לי חשק לפרוסה טובה :)
ביצוע נפלא

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife