יום שבת, 6 ביוני 2009

קינוח לקיץ





הקיץ פה החליט השנה להגיע, לפחות לפי התחזיות בטלויזיה
אחרי שבוע אפור וגשום סוף סוף השמש הפציעה והציפורים חזרו לצייץ
בניו-יורק הקיץ קצר ומרוכז - "אינסטנט", חודשיים וחצי אמנם, אבל כאלה שמשאירים אותך בלי יכולת לנשום ועם געגועים (נשמע נורא) לחורף הקרררר.

בימים של קיץ כאלה חם אפילו להפעיל תנור ואני מחפשת קינוחים שלא מצריכים חימום יתר בבית
רעיון נפלא שלקחתי מאתר מטעמים מלורד דה-קוד, הוא קינוח פירות בהגשה אישית יפיפיה
לא הרבה התעסקות לא חימום של תנור והכי חשוב, קליל ומרענן.



חצאי מילון בפירות

מילון אחד חתוך לשנים ונקי
1 תפוח מקולף וחתוך לחצאים
1 קיווי מקולף חתוך לפרוסות
תותים
פטל טרי
כדורי מילון
פירות שיש בבית
עלי נענע לקישוט

מנקים את פנים חצי המלון ומכינים חלל בו יכנסו הפירות, את בסיס המלון קוטמים שהוא יוכל לעמוד ביציביות.
בעזרת כף פרזיאינית יוצרים כדורים מבשר המילון
מקלפים את הפירות ומסדרים בתוך בטן המלון בצורה יפה
מקשטים בעלי נענע ומגישים.


14 תגובות:

fairy_mi אמר/ה...

כמה חמודדדד!
אוהבת מאוד פירות בהגשה כזו, יפה ואסטטית
חוצמזה שפטל טרי ועסיסי תמיד עושה לי את זה... יתרון גדול בלגור בארה"ב :)
נראה מעולההה יקירתי
תהני מהקיץ :)

קולינריא אמר/ה...

איזה חצופים... מחקו לי את התגובה הנלהבת שלי ברגע שפתחתי "זהות"
אז מה שכתבתי זה שהקינוח לקיץ שלך הוא כל כך קינוח וכל כך קייצי וגם אומר הרבה בריאות בטעם
נפלא!
תודה

רבקה אמר/ה...

ואוו! איזה יפהה!

Roniti אמר/ה...

תודה לך פיה
צריך למצוא דרכים כדי שהעיניים גם יאכלו ויהנו..
אני אשלח לך סלסלת פטל וכל מיני ברי'ס... ואת שלחי לי בתמורה לאפה עם שיפודים ?? הולך ? :}

Roniti אמר/ה...

לכבוד הקיץ שהגיע חגגנו עם פירות (על הגלידה אני כבר לא אספר..)

תודה לך, שמחה שהתעקשת :}

Roniti אמר/ה...

רבקוששששששששששש , תודה ילדה יפה, תגידי זה חוקי להתגעגע בצורה כזאת ??

bigjack אמר/ה...

כמה יפה ....ככה טעים
♥♥♥

אנונימי אמר/ה...

YYY, נראה כ"כ קיצי, מרענן וטעים.
מפתה ביותר...
תעשי חיים בקיץ הניו-יורקי!
שירלי נמש

Roniti אמר/ה...

תודה לך צחי יקר
קיץ נעים וטעים לכם :}

Roniti אמר/ה...

קיץ אינדיאי שירלי
יום גשם ויום שמש וחם. אבל כיף להנות מפירות ומקיץ

תודה לך :)

Drazick אמר/ה...

אחד הדברים שהכי חבל לי כסטודנט זה התקציב המצומצם לפירות...

אף פעם לא ידעתי כמה יקר אמא שלי משלמת על טירוף הפירות שלי.

Gal Cohen אמר/ה...

I have to say, this is a beautiful salad, too bad i missed it! but not as much as i missed you!<3

Roniti אמר/ה...

כל פעם מחדש בתחילת העונה המחירים מוטרפים, מקווה שבכל זאת תהנה מפירות הקיץ קצת..

Roniti אמר/ה...

My luv, we missed you more, I have to tell you that nothing tasted good while you were away, now everything is yammi now that you are home.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife