יום שני, 30 במרץ 2009

ביסקוטי אגוזים - כשר לפסח





לפני שבועיים פירסמתי מתכון משגע לביסקוטי שהכנתי עם פירות יבשים
שונטי, חברה מקסימה מהרשת שאלה אם יש מתכון דומה לפסח.
כמובן שזה אתגר עבורי, חיפשתי בכל מקום אפשרי , מצאתי והחלטתי לנסות לפני שאפרסם.

נפלאות, טעימות פריכות
אי אפשר להאמין שהן לפסח

שונטי יקירתי, הביסקוויטים עבורך

4 ביצים
1 כוס שמן
1 כוס סוכר
1 כפית תמצית שקדים
1 וחצי כוסות קמח מצה
2 כפות קמח תפוחי אדמה
1/4 כפית מלח
1/2 כוס אגוזי מלך
חופן צימוקים

אופן ההכנה:
לערבב את הביצים עם הסוכר לתערובת תפוחה, להוסיף את השמן את הסוכר, כפית תמצית שקדים ואת שתי סוגי הקמח יחד עם כפית המלח ולהמשיך לערבל
לקפל לתוך עיסת הבצק את אגוזי המלח ולהטמיע בפנים.

ליצור בידיים רטובות כיכר ולאפות בתנור שחומם מראש כ-30 דקות
להוציא לצנן , לחתוך בזהירות (מתפרקים מעט) להחזיר לתבנית ולביש בתנור עד שהעוגיות יבשות וזהובות.




20 תגובות:

רבקה אמר/ה...

חחח נראה טעים אהבתי את האגוזים בתמונה!! =]

Roniti אמר/ה...

מחר גם תקבלי לבי"ס את העוגיות ותגידי אם אהבת..
אגוזים מתקשר לחג הפסח לא ?
חחחחח :)

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה רק קמח תפוחי אדמה לא קניתי ממש יופי לחג
אני יכין, לשלוח לך ביס??? (רבקה כותבת בעברית?)
חן ישראל

Roniti אמר/ה...

נשמתי שלי , הם טעימים ואי אפשר להאמין שהם כשרים לפסח בלי קמח אמיתי..
שלחי לי משלוח ואני אשלח לך גם :}

כן רבקה שלנו מחוננת יפתי
}{

רבקה אמר/ה...

חחחח =]
אה דרך אגב בדיוק נזכרתי שגל הביא את זה לבית ספר כבר כמה פעמיים ואכלתי לו כמעט הכל
הם ממממש טעימותתת!!!

אתי ניו יורק אמר/ה...

טעים מאד רוצים עוד

חמותך אמר/ה...

בבקשה להכין לחג לקפה של שעה חמש

Roniti אמר/ה...

תודה רבקה מתוקה שלנו..
גם אנחנו אהבנו את העוגיות האלה ביותר!

Roniti אמר/ה...

בכיף אתי, בנגלה הבאה... הכל נגמר :}

Roniti אמר/ה...

חחחחח :}
חמותי, יצאתי בזול אם כך..
דווקא חשבתי על איזה עוגת מוס 8 שכבות.
:}

אנונימי אמר/ה...

אני רוצה להגיד לך שממש ריגשת אותי...נישבעת לך חהה יש לי דמעות בעינים!!!איזו היתיחסות מחמממת את הלב...

אין עלייך את שפית אמיתית..בזכותך יהי לנו ביסקוטי לפסח... זה ניקרא וניראה 10..אוהבת אותך, אוו מלאן תודות על ההיתיחסות והביצוע הנהדר

תבורכי יקרה
[צרור פרחים ענק]
chant

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

uuth-uuth-uuth-uuth-uuth-uuth
ובעברית :
וואי-וואי-וואי-וואי וכו'...
אני מטורפת על ביסקוטים ואני הולכת להכין את זה בכמויות ענקיות החג הזה.
ברשותך אני אעלה אותם בבלוג שלי, עם קישור אליך.
אני לא עוברת עליהם בשתיקה.
לא יכולה!

עשית לי עכשיו את היום כפרה.

וואי כמה שאני מתה עליך.

fairy_mi אמר/ה...

אחלה ניסיון! העוגיות נראות פשוט נפלא
כל הכבוד על האילתור המוצלח

Roniti אמר/ה...

שונטי יקירתי שלי
בכיף ובהנאה אמיתית
תהני ושיהיה חג טעים וכיף שם בצרפת הרחוקה }{

Roniti אמר/ה...

אריאלה אחת שכמותך }{
הם באמת באמת שווים, אי אפשר להאמין שזה ביסקווטי של פסח, עדיין לא פסח ואני כבר מכינה נגלה נוספת ככה שיהיה ליד הקפה, כדאי מאוד.
נשיקות נשיקות נשיקות

Roniti אמר/ה...

תודה לך פיית עוגיות
חג טעים ביותר מאיתנו פה }{

אנונימי אמר/ה...

שמחה לבקר בבלוג שלך. הכל נראה מעולה. אני מיד מדפיסה את המתכון שמה אותו בZIPLOC שלא יהפוך לחמץ חלילה ומאפה ראשון לחג יהיה כמובן - ביסקוטי. יאם !!!

Roniti אמר/ה...

היי מבקרת חדשה
ברוכה הבאה, בהצלחה
תעדכני איך יצאו הביסקווטים.

חג שמח וטעים :}

Unknown אמר/ה...

תודה פונצי...
הכנתי ונהנו בזכותך!!!

ממש מודה לך[לב]

שולחת לך מסר ותמונה...

חג נהדר לכם באיי שם

מלאן נשיקות
שונטי
אגב יש לי בעיה אני רואה שהכתובת מייל היא לא שלי אלא של ביתי [מוזר]
מה עושים כדי לתקן טעות ??

Roniti אמר/ה...

שונטי יקרה לי, איזה כיףףףף כמה שאני שמחה שיהיה לכם חג טעים וכייפי ושמח
ראיתי את התמונות - הביסקוטי נראה טעים ויפה.
לדעתי את צריכה להתנתק בג'ימיל ואז לחזור בשם שלך.

בהצלחה יקירתי נשיקות }{

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife