יום חמישי, 19 במרץ 2009

ביסקוטי פירות יבשים


אני מאוד אוהבת עוגיות יבשות ליד הקפה של הבוקר
בולו , עוגיות כעכ מלוחות או מתוקות וביסקוטי.
כיון שנשארתי עם מלאי של פירות יבשים החלטתי להכין ביסקוטי פירות יבשים שמבוסס על מתכון של רוני ונציה לביסקוטי אגוזים אך אני שיניתי לפירות יבשים - יצא נפלא.

ביסקוטי פירות יבשים
100 גרם חמאה רכה
2 כוסות קמח
1 כוס סוכר
2 ביצים
1 כפית תמצית וניל
1 כפית אבקת אפיה
1/4 כפית סודה לשתיה
מעט מלח
1 כוס פירות יבשים חתוכים לחתיכות קטנות

אופן ההכנה
בקערת המיקסר מערבלים חמאה וסוכר עד לקבלת קרם אחיד וחלק.
מוסיפים ביצים בהדרגה, אחת בכל פעם
מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים את הקמח, אבקת האפיה, סודה לשתיה מלח ותמצית הוניל ומערבלים
מוסיפים את הפירות היבשים וממשיכים לערבל 2 דקות נוספות, עד שהפירות נבלעים בתוך הבצק.
מעבירים את הבצק (דביק מאוד) בידיים רטובות לתבנית מרופדת בנייר אפיה ויוצרים כיכר
מהבצק יוצאים 2 כיכרות.
אופים בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות במשך 25 דקות, מוציאים ומצננים לחלוטין
חותכים את הכיכרות לפרוסות ומניחים בתבנית תנור על נייר אפיה ואופים שוב בין 10 ל-20 דקות עד שפרוסות העוגה הופכות להיות זהובות שחומות.

בתיאבון!


12 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נראים מעולים! אני מאוד אוהבת ביסקוטי:)

שבת שלום!
נטלי

אנונימי אמר/ה...

ואיי! התמונות יצאו ממש יפותת
חח היום גל הביא לי אחד בבית ספר
אהבתיי היה טעים

אנונימי אמר/ה...

מעולה!!!!

אוהבת מאוד ביסקוטי..

אגב שאלה יקרה
האם מוכר לך משהו דומה אבל לפסח?..

תודה
נשיקות
שונט

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

כפרה יפה שלי...
אם יש דבר שיכול לרומם את מצב רוחי זה בדיוק זה...
אני כל כך אוהבת לטבול אותם בקפה השחור נטול הסוכר שלי, כי עודף מתוק אני לא מחבבת.
מאמוש, יש לי שקית מלאה פירות יבשים ואגוזים מטו בשבט.... עשית לי חשק אדיר להשתמש בה...
אדווח לך איך יצא.
בחיבק דרלינג !

Roniti אמר/ה...

תודה נטלי, גם אצלי הביסקוטי הוא אהבה ענקית.

שבוע נפלא :)

Roniti אמר/ה...

רבקהההההה יקרה שלי !
כמה כיף לראות אותך אצלי בבלוג!
אני יודעת , אני שמה לגל במיוחד כדי שהוא יתן לך גם :)

Roniti אמר/ה...

שבוע נפלא שונטי
יש לי במיוחד בשבילך ביסקוטי לפסח
אני אנסה להכין אותו קודם ואז אפרסם עם הקדשה בשבילך.

נשיקות }{

Roniti אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Roniti אמר/ה...

אריאלה כפרותייייייייייייי
בחיבק האוווי האווי
גם אצלי מלאי הפירות יבשים לא אוזל, נשארו עוד קרנברי שאני הולכת להכין עוגה מהם ודיייייייייייי...

נשיקות אישה יפה
וד"ש למשפחת המלוכה!!

ליטל אמר/ה...

יצא מעולה! כל הכבוד ותודה!

David Adrey אמר/ה...

שלום לך יש אפשרות בלי חמאה או מרגרינה בבקשה תעדכני אם אפשר
אני אודה לך תודה

David Adrey אמר/ה...

שלום לך יש אפשרות בלי חמאה או מרגרינה בבקשה תעדכני אם אפשר
אני אודה לך תודה

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife