יום ראשון, 15 במרץ 2009

בוריק תפוחי אדמה



בוריק זה מאכל מבית שאני מאוד אוהבת
עלי בצק דקיקים ממולאים בביצה או בפירה תפוחי אדמה מתובלים, צ'יק צ'ק מטוגנים ויש ארוחה
ימי ראשון הם ימים של ארוחות בצ'יק.
כיון שאוכלים הרבה בסוף השבוע ויום ראשון עדין חופש וכולם בבית, אני אוהבת להכין דברים קלים
הבכור ביקש שניצלים ופירה
הבינוני לא רצה אבל רצה משהו מהפירה
נזכרתי שצריך לחסל את החמץ לקראת הפסח המתקרב בצעדי ענק והחלטנו על בוריק, סלט ליד וטחינה ירוקה
אין ספק שהנסיך אכל ארוחת מלכים.

בוריק
עלים מוכנים של בוריק (באים בחבילות של 12 עלים)
פירה מתפוחי אדמה
1 ביצה
מלח פלפל
פטרוזיליה קצוצה
(אפשר להוסיף תבלינים לפי הטעם)

לערבב את הביצה במהירות בתוך פירה תפוחי האדמה, להוסיף תבלינים ולערבב
לחמם מחבת עם מעט שמן (אני מספיגה מעט שמן על מגבת נייר ווככה משמנת את המחבת)
להניח על עלה הבוריק מעט מתערובת תפוחי האדמה, לגלגל ולסגור קצוות
לטגן משני הצדדים ולהספיג על נייר מגבת.




4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי אחותי ברמות על
נשיקות חן

Roniti אמר/ה...

תודה יקירתי
שמחה שאהבת }{

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

כפרה מדהימה שלי !
אני מטורפת על בוריקים בשלל מליות, עם תפ"א, עם ביצה, עם טונה, לא חשוב.... נתת לי רעיון מה לעשות עם העלים שנותרו לי במקפיא לפני הפסח.
נשמה, אני מתגעגעת לאללה.
הראלי עוד קצת ישן, אז הרשתי לעצמי להתענג על עוד פוסטים שמאפשרים לי להגיב... את מרשה, נכון?
תגידי איפה מסמנים שאוכל לקבל תגובה על התגובה שלי, כמו שיש בתפוז?
וואלה, עוד לא למדתי את הפורמט הזה שלך פה. אוףףף !

Rebecca Baytner אמר/ה...

זה נראה טעים!
התמונה ממש נראת טוב

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife