יום שני, 1 בדצמבר 2008

קיטש מתוק





אין דבר שאני יותר אוהבת בזמן המתנה לרופא מאשר לעלעל במגזיני אוכל שונים
עכשיו במיוחד בעונת החגים כאשר כולם מתחרים להיות מקוריים ביותר באפייה, להיות שונים, מיוחדים טעימים יותר..,
שפע של מתכונים ורעיונות, עוגיות, עוגות הכל נראה מזמין ומעוטר יפה כל כך, פשוט עושה חשק לרוץ הביתה ולהכין.

כאשר ראיתי את המתכון לקאפ קייקס הוורודים במגזין Better Homes & Gardens ידעתי שאני אכין אותם, כל כך יפים
שונים, מיוחדים מסוג המתכונים שישר עושים את הצביטה הנכונה והתשוקה לאפות אותם.

חזרתי הביתה והופ'לה לעבודה
כאמור המתכון מהמגזין, התרגום שלי והשינויים/טיפים שלי

קאפ קייקס אדומים (שלי יצאו ורודים)
  • 3 ביצים
  • 3/4 כוס חמאה
  • 3 כוסות קמח רגיל
  • 2 כפיות קקאו לא ממותק
  • 2-1/4 כוסות סוכר
  • 1-1/2 כפית תמצית וניל
  • 1 - 5 טיפות של צבע מאכל אדום
  • 1-1/2 כוסות ריוויון/ אפשר להמיר בחלב
  • 1-1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1-1/2 חומץ (אני ויתרתי)

אופן ההכנה

1. יש להוציא את הביצים והחמאה לפחות חצי שעה לפני ההכנה. לחמם תנור לחום 180 מעלות, לעטר בעטרות נייר תבנית שקעים.

2. בקערה בינונית לערבב קמח, אבקת קקאו וו-3/4 כפית מלח ולשמור בצד.
בקערת מיקסר לערבל חמאה במהירות גבוהה כ-30 שניות בערך, להוסיף סוכר ותמצית וניל ולערבב עד שהתערובת אחידה. להוסיף ביצים אחד אחר השני ולערבל במהירות בינונית אחרי כל הוספה. להוסיף את צבע המאכל ולערבל במהירות נמוכה עד שהכל הופך אדום.

3. להוסיף קמח וריוויון (חלב) לסירוגין לתערובת הביצים ולהנמיך את מהירות העירבול עד שהכל מתאחד. להוסיף אבקת סודה לשתייה וחומץ, לערבל רק עד שהכל מאוחד.

4. לצקת מהבצק לתוך עטרות הנייר ולאפות 15 עד 17 דקות. אפשר לפדר את הקאפ קייק'ס באבקת סוכר
אני החלטתי להוסיף טאצ' לקיטש וציפיתי בקרם גבינה בתוספתת צבע מאכל ורוד
.




אין תגובות:

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife