יום שני, 17 בנובמבר 2008

קציצות חזה עוף



כל פעם מחדש אני מתמודדת עם בעיית ארוחת צהריים למתבגרים שלי,
מנסה שיהיה מעניין במטבח וגם אצלהם בצלחת ובפה...
קציצות אני אוהבת לאכול חם ישר מהמחבת לתוך חלה טריה עם מלפפון טרי ליד
ואם יש ימים שהרעב רציני ביותר , אני עומדת מטגנת והם בשיטת הסרט הנע אוכלים..
מנסה לגוון לשנות להוסיף - מה עוד נשאר להגיד על קציצות ?

לקציצות
חצי ק"ג חזה עוף טחון
1 בצל קצוץ
חצי כוס פטרוזיליה קצוצה
חצי כוס כוסברה קצוצה
1 שן שום קצוצה
מלח פלפל
1 ביצה
2 כפות פירורי לחם (או קוואקר)
1 קישוא מגורר
לערבב היטב את כל המרכיבים לעיסה מאוחדת ולתת לה לנוח חצי שעה העיסה דביקה ולא נעימה למגע הקציצות יצליחו אם נרטיב ידיים מדי פעם
לחמם שמן במחבת וליצור בידיים רטובות קציצות לטגן עד שמזהיבות מצד אחד להפוך ולחסל בתוך סנדוויץ' גזעי..

בתיאבון

קרדיט - אני מניחה שלאמא שלי... :-)

2 תגובות:

Celina אמר/ה...

אני מתה על קציצות עוף, אני מריירת פה...

Roniti אמר/ה...

גם אני , בחיי
מהמחבת ישר לפה!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife