יום שני, 17 בנובמבר 2008

עוגיות טחינה




עוגיות טחינה

יש עוגיות שעושים אותם פעם אחת וממשיכים הלאה
ויש עוגיות טחינה, עוגיות שכבר בפעם הראשונה שטועמים מבינים שמדובר בסיפור אהבה ממושך
נימוחות בעלות טעם חלבה מתמוסס והצורה שלהם שובה לב.

כאשר הכנתי בביקורי בישראל למשפחה אמא שלי התמוגגה והחליטה שהם העוגיות הקרובות ביותר לריייבה
וגם פה מכינה מגישה ואחרי הביס השני אפשר לראות את האושר בעיני האוכל..

אז כאן המקום להודות לבני סיידא שהכיר לי את העוגיות האלה ורפורטואר העוגיות שלי בזכותו גדל..

מצרכים:
בקערת המיקסר עם וו גיטרה ללוש לבצק
200 גרם חמאה רכה
3 כוסות קמח
1 אבקת אפיה
1 כוס סוכר
1 כוס טחינה גולמית (לא מתובלת)


ליצור כדורים קטנים פחוסים ולשים בכל כדור 1/2 שקד לבן או פקאן
ולאפות עד להזהבה , שולי העוגיה מתפוצצים מעט אבל היא נשארת בהירה.

בתאבון

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נראה טעים ומגרה ביום ב' הבא אני מארחת את בנות נבחרת הבאולינג אני מאמצת בחוםץ
הקטע הוא שרבקה אימצה בחום את מוס הטונה אז הכיבוד יהיה מהבלוג שלך
חזקי ואימצי
שאפו
קרוז כספי

Roniti אמר/ה...

תודה רבה
איזה כיף
נשיקות לכל הנבחרת!!!

אנונימי אמר/ה...

קל להכנה פשוט מתכון מדהים
אריאלה מלונות דן ת"א

אנונימי אמר/ה...

חברה מהעבודה עשתה והביאה לטעימות
טעים מאד...
בקשנו שתעשה שוב
יונה

Roniti אמר/ה...

תודה אריאלה, גם אני שבויה בקסמי העוגיות האלה. כמה קלות ככה מדהימות וטעימות..

Roniti אמר/ה...

בני סידא לא מאכזב!
שמחה שבזכותי מכירים את עוגיות הטחינה בכל הרשת
נשיקות יום טוב!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife