יום ראשון, 27 ביוני 2010

עוגת פירות קיצית מדהימה




הקיץ החלטתי להנות מהפירות בכל דרך אפשרית
אנחנו אוכלים פירות כבר מהבוקר ואת אלה שהם מעט חמוצים או שאף אחד לא רוצה
אני ישר מאמצת לטובת עוגות, מאפיינ'ס, או כל מאפה אחר.



זה בדיוק מה שקרה לי עם הפטל היפיפיה שקניתי; בחנות הוא נראה מדהים,
צבעוני וריחני - אבל רוב הקופסא היתה חמצמצה, מעטים היו מתוקים,
השאר כמעט אי אפשר לאכול....
כל כך חבל היה לי לזרוק חיפשתי מאפה שישתדך לפרי האלגנטי צבעוני הזה
ומצאתי עוגת פירות קיצית נהדרת.


על האהבה שלי לבחושות לא צריך להרבות לספר, ואם יש בה פרי צבעוני וריח של קיץ,
אז בכלל החגיגה היא מושלמת.

עוגה מדהימה קלילה וטעימה שכיף להכין ב-5 דקות עבודה.
אם אין בנמצא פטל, אפשר להשתמש בכל פרי אחר, תותים, אוכמניות אפרסקים, שזיפים -
סיפור אהבה אמיתי!

עוגת בחושה בתוספת פטל טרי - מקור פנינהט Ynet הביאה Cook&bake

2- 3 כוסות פטל טרי (אפשר להשתמש בקפוא גם)
3 ביצים
1 ו-1/2 כוס קמח
1 כפית אבקת אפיה
1 כוס סוכר
1 גביע שמנת חמוצה/אשל/יוגורט
1 כפית תמצית וניל
3/4 כוס שמן
1/2 כפית קינמון

אופן ההכנה:
מקציפים את הביצים עם הסוכר עד להתאחדות , מוסיפים את השמן הוניל, הקמח
השמנת והקינמון ומערבלים היטב.
מפסיקים את פעולת המערבל ומקפלים את הפירות לתערובת (אם משתמשים בפירות קפואים
יש לקמח אותם מעט כדי שלא ישקעו בתחתית העוגה).

מעבירים את התערובת לתבנית עוגה משומנת ואופים בחום 180 מעלות כ-45 דקות.

מצננים היטב מפזרים אבקת סוכר ומגישים בתיאבון!



5 תגובות:

נטלי אמר/ה...

נראה מצוין, אני מתה על פטל בעוגות בחושות, גם מוסיף צבע ורעננות נפלאים.

אנונימי אמר/ה...

נראה נפלא..אוהבת

חגית343

אנונימי אמר/ה...

יאממי כמה שזה ניראה טעים♥

את בקיץ בארץ הבנתי?
אני השנה לא כי אנחנו עומדים ב"ה להכינס למועדון היוקרתי של הסבתות והסבות הקיץ ב"ה...♥
נשיקות יקירתי ושמרי על קשר..

מואה
שונטי

רבקה אמר/ה...

beautifulll
yummy
3>

סלסלת פירות אמר/ה...

זה נראה מדהים! אני כל כך אוהבת תערובת של פירות טריים עם אגוזים בכל מיני צורות ודרכים, גם לכרסם אותם סתם ככה זה חלק מהנשנוש היומי שלי!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife