יום שישי, 28 במאי 2010

קאפ קייק'ס בציפוי קרם גבינה


לאחרונה אני נתקלת במתקפת קאפ קייק'ס בכל מקום שאני פונה
סוף סוף העוגות הקטנות המושקעות והמטריפות הללו החלו לקבל מקום של כבוד גם בישראל

פה בארה"ב יש בוטיקים מיוחדים עבור הקאפ קייק'ס ולדעתי זה לא רק בשביל הטירוף לשונה,
אלא בזכות העיטורים הטעמים הגיוונים - ההשקעה בכל עוגה קטנה ומטריפה כזאת מצדיקה את הכבוד לה הם זוכים.

ישנם בלוגים שלמים שמתמחים רק בקאפ קייק'ס ובציפויים נפלאים וטעמים מדהימים שאי אפשר להאמין.

כאשר ראיתי את המתכון לקאפ קייקס הוורודים במגזין Better Homes & Gardens ידעתי שאני אכין אותם, כל כך יפים
שונים, מיוחדים מסוג המתכונים שישר עושים את הצביטה הנכונה והתשוקה לאפות אותם.

חזרתי הביתה והופ'לה לעבודה
כאמור המתכון מהמגזין, התרגום שלי והשינויים/טיפים שלי

קאפ קייקס ורודים בציפוי קרם גבינה

  • 3 ביצים
  • 3/4 כוס חמאה
  • 3 כוסות קמח רגיל
  • 2 כפיות קקאו לא ממותק
  • 2-1/4 כוסות סוכר
  • 1-1/2 כפית תמצית וניל
  • 1 - 5 טיפות של צבע מאכל אדום
  • 1-1/2 כוסות ריוויון/ אפשר להמיר בחלב
  • 1-1/2 כפית סודה לשתייה
  • 1-1/2 חומץ (אני ויתרתי)

אופן ההכנה

1. יש להוציא את הביצים והחמאה לפחות חצי שעה לפני ההכנה. לחמם תנור לחום 180 מעלות,
לעטר בעטרות נייר תבנית שקעים.

2. בקערה בינונית לערבב קמח, אבקת קקאו וו-3/4 כפית מלח ולשמור בצד.
בקערת מיקסר לערבל חמאה במהירות גבוהה כ-30 שניות בערך, להוסיף סוכר ותמצית וניל ולערבב
עד שהתערובת אחידה.
להוסיף ביצים אחד אחר השני ולערבל במהירות בינונית אחרי כל הוספה. להוסיף את צבע המאכל
ולערבל במהירות נמוכה עד שהכל הופך אדום.

3. להוסיף קמח וריוויון (חלב) לסירוגין לתערובת הביצים ולהנמיך את מהירות העירבול עד שהכל מתאחד.
להוסיף אבקת סודה לשתייה וחומץ, לערבל רק עד שהכל מאוחד.

4. לצקת מהבצק לתוך עטרות הנייר ולאפות 15 עד 17 דקות. אפשר לפדר את הקאפ קייק'ס באבקת סוכר
אני החלטתי להוסיף טאצ' לקיטש וציפיתי בקרם גבינה בתוספתת צבע מאכל ורוד.

ציפוי קרם גבינה ורוד

לציפוי
1 חבילה גבינת שמנת (בערך 220 גרם)
50 גרם חמאה לא מלוחה רכה (בטמפרטורת החדר)
2 טיפות תמצית וניל
1 טיפה צבע מאכל אדום או ורוד
4 כוסות אבקת סוכר

בקערת המיסר לערבל את החמאה עד לקבלת תערובת קרמית, להוסיף את גבינת השמנת
ולערבב עד לאיחוד מוחלט,
להוסיף את תמצית הווניל את הצבע המאכל ואת הסוכר ולערבב במהירות נמוכה
מדי פעם לעצור את המיקסר ולגרד את הדפנות מהסוכר שהתווצר.
להמשיך לערבל עד שהמרקם רך ואווריירי, אפשר להוסיף עוד סוכר לפי הטעם.

לעיטור אני השתמשתי בשקית זילוף ויצרתי תלוליות מעל הקאפ קייק
אפשר גם בעזרת סכין למרוח את העוגות ולהוסיף סוכריות צבעוניות.


4 תגובות:

fairy_mi אמר/ה...

אחחחח כמה שהם מקסימים!
אי אפשר להתעלם מהמתיקות הורודה הזאת
מעלף :)

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי של מתכון! אני אנסה לעשות אותו בבית כי זה בדיוק מה שמתאים להכנסת אורחים ביום שישי! באילו סוגי גבינה נוספים ניתן להשתמש?

פנינהט אמר/ה...

אוי איזה מקסים, את כל כך מוכשרת

רבקה אמר/ה...

איזה קאפ קיק חמוד ומתוקקקקק

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife