יום שני, 9 במרץ 2009

אוזני המן



חג פורים חג פורים חג גדול לילדים...

איזה חג נפלא זה חג פורים, תחפושות מתוקים משלוחי מנות
כל שנה שוב מחפשים את המתכון המנצח לאוזני המן, כל אחד דבק במתכון הקבוע שלו ובדרך כלל נוטים להמשיך ולאפות את המתכון הרגיל.
גם אני שמרנית בנושא אוזני המן כל עוד יוצאים לי אוזנים מושלמות ולא נפתחות אני מאושרת
עד ש..
עד שנתקלתי במתכון של הקונדיטור מיקי שמו וההמלצות של כל אלה שהכינו את אוזני ההמן שלו, החלטתי בנוסף למגש אוזני ההמן המסורתים להכין מגש נוסף לפי המתכון שלו מה אני אומר לכם, חג שמח כזה המון זמן לא היה, המגש התחסל לפני שהסוכר על אוזני ההמן התפזר, הילדים הביאו חברים שהביאו חברים וכל אחד לקח כמה לבית.
הבוקר התעוררתי והכנתי כמובן מגש נוסף - כמה שהם טעימים.

אוזני המן - מיקי שמו

לבצק
2 כוסות ועוד 2/3 קמח
1 ביצה
1/2 שקית אבקת אפיה
1 כפית תמצית וניל
קורט מלח
200 גרם חמאה רכה
1/2 כוס סוכר
גרידת לימון

אופן ההכנה:
בקערת המערבל להקציף חמאה וסוכר לתערובת אחידה
להוסיף ביצה ולהמשיך לערבל
להוסיף מלח, קמח, אבקת אפיה תמצית וניל וגרידת לימון ולעבד לבצק אחיד.

לשטח את הבצק לדיסקית לעטוף בנילון נצמד ולאפסן במקרר לשעה.

לקמח משטח עבודה לרדד את הבצק ולקרוץ בעזרת כוס עיגולים, להניח במרכז כל עיגול מלית.
אני מילאתי במחית פרג, אפשר למלא בתמרים, אגוזים קינמון וסוכר חום או שוקולד נוטלה.
לקפל שני צדדים של העיגול ביחד ואת הבסיס להצמיד למשולש.
לחמם תנור ל-180 מעלות
טיפ של שירלי נמש להכין מגש ולהקפיא למשך חצי שעה בפרייזר, להוציא מהפרייזר ולהכניס ישר לתנור החם
לאפות 15 דקות לפדר באבקת סוכר להסתובב ולגלות שהמגש התאדה - נעלם !




אין תגובות:

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife