מופעל על ידי Blogger.

Translaton

סלט דלעת - צ'רשי

>> יום רביעי, 4 במרץ 2009




לגדול עם אמא טריפוליטיאת זה להיות חשופה לאין ספור מאכלים וסלטים
זה להכיר צבעים טעמים וריחות במטבח שאף מסעדה בעולם כולו לא תשתווה
בביקורים בישראל אמא שלי לא יוצאת מהמטבח, את כל רפוטואר המטבח הטריפוליטאי היא טורחת לבשל בשבועיים שאנחנו בארץ
בשביל הילדים שלי זאת חוויה קולינארית אמיתית
הדר, הבן הבינוני שלי נדלק לגמרי על האוכל החריף וכשחזרנו לארה"ב הוא המשיך לבקש, סלט צ'רשי חריף (כמובן שעוד דברים הוא מבקש מאז..)

איזה כיף לגלות דור המשך דרך האוכל...

סלט דלעת - צ'רשי

חתיכה דלעת מקולפת נקייה חתוכה לקוביות
1 תפוח-אדמה מקולף חתוך לקוביות
2 שיני שום
2 כפות מיץ לימון
כמון
פפריקה חריפה
שמן
מלח
כרוויה (זרעי קימל)

על להבה בינונית בסיר עם מים להביא לרתיחה תפוח אדמה ודלעת, להנמיך את האש ולבשל כחצי שעה, עד שהתפוח אדמה והדלעת רכים למגע.

מסננים את הירקות מהמים מעבירים לקערה ומועכים למחית חלקה, מוסיפים שמן, פפריקה, כמון, מיץ לימון וכרוויה ומערבבים
כותשים את השום ומוסיפים לסלט.

מעבירים למקרר עד לסמוך להגשה.

בתיאבון!


4 comments:

אנונימי,  6 במרץ 2009 בשעה 10:21  

מטריפולי באהבה אחותי ממש אמיתי ממש נזכרתי בארוחה שאמא הכינה לכבודך והדר כפרוני ני איך אהב את הצ'רשי
נשיקות ושבת שלום

bigjack 7 במרץ 2009 בשעה 0:28  

חבל שלא הרבה מכירים את המעדן הזה.
אני אוהב להוסיף לצ'ירשי לימון כבוש במקום הלימון וזה מוסיף המון טעם.
מחכה עכשיו לפוסט על עסבאנה ומסרן :-)
שבת נפלאה

טעמים במטבח רחוק 7 במרץ 2009 בשעה 10:32  

תודה אחותי שלי
אנחנו פה לא יכולים לשכוח...

שבת קסומה
ושבוע נפלא
}{

טעמים במטבח רחוק 7 במרץ 2009 בשעה 10:33  

היי צחי, איזה יופי של אורח!
לעסבאנה ומסרן אני אחכה גם כן כבר לישראל, יש דברים שאני אפילו לא חושבת לנסות..
:}}

הוסף רשומת תגובה

תודה שנכנסתם והשארתם תגובה
אני שמחה על כל תגובה שמגיעה ממכם ואשמח לשמוע רעיונות ועצות.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP