יום רביעי, 4 במרץ 2009

סלט דלעת - צ'רשי




לגדול עם אמא טריפוליטיאת זה להיות חשופה לאין ספור מאכלים וסלטים
זה להכיר צבעים טעמים וריחות במטבח שאף מסעדה בעולם כולו לא תשתווה
בביקורים בישראל אמא שלי לא יוצאת מהמטבח, את כל רפוטואר המטבח הטריפוליטאי היא טורחת לבשל בשבועיים שאנחנו בארץ
בשביל הילדים שלי זאת חוויה קולינארית אמיתית
הדר, הבן הבינוני שלי נדלק לגמרי על האוכל החריף וכשחזרנו לארה"ב הוא המשיך לבקש, סלט צ'רשי חריף (כמובן שעוד דברים הוא מבקש מאז..)

איזה כיף לגלות דור המשך דרך האוכל...

סלט דלעת - צ'רשי

חתיכה דלעת מקולפת נקייה חתוכה לקוביות
1 תפוח-אדמה מקולף חתוך לקוביות
2 שיני שום
2 כפות מיץ לימון
כמון
פפריקה חריפה
שמן
מלח
כרוויה (זרעי קימל)

על להבה בינונית בסיר עם מים להביא לרתיחה תפוח אדמה ודלעת, להנמיך את האש ולבשל כחצי שעה, עד שהתפוח אדמה והדלעת רכים למגע.

מסננים את הירקות מהמים מעבירים לקערה ומועכים למחית חלקה, מוסיפים שמן, פפריקה, כמון, מיץ לימון וכרוויה ומערבבים
כותשים את השום ומוסיפים לסלט.

מעבירים למקרר עד לסמוך להגשה.

בתיאבון!


4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מטריפולי באהבה אחותי ממש אמיתי ממש נזכרתי בארוחה שאמא הכינה לכבודך והדר כפרוני ני איך אהב את הצ'רשי
נשיקות ושבת שלום

אנונימי אמר/ה...

חבל שלא הרבה מכירים את המעדן הזה.
אני אוהב להוסיף לצ'ירשי לימון כבוש במקום הלימון וזה מוסיף המון טעם.
מחכה עכשיו לפוסט על עסבאנה ומסרן :-)
שבת נפלאה

Roniti אמר/ה...

תודה אחותי שלי
אנחנו פה לא יכולים לשכוח...

שבת קסומה
ושבוע נפלא
}{

Roniti אמר/ה...

היי צחי, איזה יופי של אורח!
לעסבאנה ומסרן אני אחכה גם כן כבר לישראל, יש דברים שאני אפילו לא חושבת לנסות..
:}}

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife