יום שלישי, 3 במרץ 2009

עוגת גבינה בחושה


עיטור ריבה מומסת


מי לא מכיר את הזמנים שרוצים מאוד להכין עוגה, ואפילו עוגה מרשימה
אבל עצם המחשבה על ההתעסקות במטבח, הפרדת ביצים, וכל הכלים בכיור גורם לעצלות מסוימת או אפילו התחרטות כללית...

ככה קרה לי עם עוגות לא פעם, מצרכים ממתינים במקרר בפינה, יום ועוד יום ואני מנסה להתעלם..
מתעצלת להתחיל, עד שהחלטתי לא עוד!

שוב חרשתי את הבלוגיה לחפש עוגה ברגע, אחת כזאת שתרשים אבל לא תצריך יום עבודה במטבח , קלילה שאפשר להכין בקערה אחת והופ'לה סיימנו.. ויש - גם מצאתי , עוגת גבינה מהאהובות עלינו!
העוגה נלקחה מהבלוג בצק אלים, עוגת גבינה בקלי קלות שלא מצריכה עבודה קשה, אני שיניתי את בסיס העוגה לבסיס פירורים מה שאפילו מקצר את תהליך העבודה
בקייצור, בדיוק העוגה הנכונה לזמנים כאלה.

עוגת הגבינה מהירה

לבצק
כוס פירורי עוגיות
100 גרם חמאה מומסת
1 כף סוכר חום

לערבב את פירורי העוגיות הסוכר והחמאה המומסת ולשטח בתבנית בקוטר 26 אינץ' (אני השתמשתי בתבנית קטנה יותר, אוהבת שהעוגות יוצאות יותר גבוהות)

לתערובת העוגה
750 גרם גבינה 5% לבנה
1/2 כוס סוכר
2 ביצים
2 כפות קמח + 1 כף קורנפלור
1 כפית תמצית וניל

לערבב בקערת המיקסר את כל המצרכים לתערובת קרמית.
לשטח על בסיס העוגה ולאפות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות למשך 50 דקות או עד שהעוגה מזהיבה ומתקבעת מעט
בשלב הזה אפשר להמיס מעט ריבה במיקרו ולעטר את פני העוגה (בצורה מעגלית משהו).. :-)


הערה: העוגה לא גובהת כיתר עוגות הגבינה וזה בסדר.



6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יופי של עוגה שיא הקלילות רק ברשותך תאמרי לי בבקשה איזה עוגיות לפורר? וחובה לשים ריבה? לא ניראה לי כל כך מתאים זה
תעדכני אותי
נשיקות
חן ישראל

Roniti אמר/ה...

היי חן
את יכולה לפורר חבילת פתי בר, או כל עוגיות אחרות שיש לך בבית
אפשר אפילו להשתמש בפירורי עוגה לא הכי טריה, זה יכול לצאת נפלא.
לא חובה לשים ריבה, את יכולה להשאיר את העוגה חפה מכל ציפוי ואת יכולה להשתולל עם קרמים וציפויים.

בהצלחה.
יום טוב
}{

מרילין איילון אמר/ה...

העוגה הזו מעולה..אצלנו היא להיט מאותו רגע שמאיה פירסמה אותו באתר שלה. הרעיון שלך עם הריבה מעולה...אנסה בפעם הבאה!

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה פונצ'ית!
בדיוק הכנתי מתכון ממש דומה רק בעוגות אישיות
גבינה וריבה הם שילוב מנצח!

Roniti אמר/ה...

תודה מרילין, באמת עוגה טעימה ובכלום עבודה :-)

Roniti אמר/ה...

תודה פיה, עוגות גבינה הן האהובות פה :-)

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife