יום שבת, 28 בפברואר 2009

כנפיים בזיגוג דבש ושום




יש ימים שנגמרים לי הרעיונות לארוחות צהריים
אני מנסה לחשוב כמו הילדים, על משהו טעים עסיסי וכייפי , ומה יותר טעים ויותר כייפי לאכול מאשר כנפיים בזיגוג קרמלי מתוק/חריף שנראים מזמינים והטעם שלהם נפלא..
ברגע שאני מחליטה על ארוחה כזאת אני יודעת שהילדים שלי יתענגו, לראות אותם אוכלים עם הידיים מתלכלכים ורוצים עוד עושה לי את היום..


אני מכינה בבוקר את המרינדה, משרה את הכנפיים כל היום ובצהריים רק מכניסה לתנור ותוך 45 דקות עד שעה יש לי ארוחה נפלאה לצד אורז לבן או ירקות מאודים - פתרון אידיאלי..


הרוטב המועדף בבית לטבילה הוא רוטב הבית (מוסיפה את המתכון בסוף), אפשר כל פעם לשחק עם הטעמים, להוסיף קטשופ או חרדל, לוותר על השום ולשים במקום כפית רוטב חריף.


כנפיים ברוטב קרמלי מתוק


2 מגשים של כנפיים (בערך קילו)
1/2 כוס דבש דבש
1/2 כוס מיץ תפוזים
2 כפות סויה
1 כף שמן
3 כפות קטשופ
3 שיני שום כתושות
מלח/פלפל


לערבב את כל מרכיבי המרינדה לתערובת אחידה

לשפוך על הכנפיים ולעסות בעזרת הידיים באופן אחיד עד שכל חתיכות הכנפיים מכוסות במרינדה.

לאפסן במקרר ל-5 שעות בערך. (אפשר גם שעתיים)
לחמם תנור ל-180 מעלות, להעביר את הכנפיים לתבנית אפייה ולאפות את הכנפיים עד שצבעם הופך להיות זהוב קרמלי וריח מדהים מתחיל להתהוות בבית..


אפשר להגיש בתוספת בצל ירוק.

רוטב הבית

4 כפות מיונז
1 כף חומץ
1 שן שום
1 כפית סוכר חום
2 טיפות מיץ לימון לערבב היטב ולהגיש ליד הכנפיים.





אין תגובות:

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife