יום חמישי, 26 בפברואר 2009

עוגיות חמאת בוטנים




כבר סיפרתי בפוסט יום ההולדת לנסיך על האהבה הגדולה שיש לנו בבית לחמאת בוטנים
בשבילי זה לאכול עם כפית ישר מהצנצנת, אוהבת את השילוב המלוח מתקתק הזה ולעולם לא אסרב לקינוח או לעוגיות שהמרכיב שלהם בוטנים או ממרח בוטנים.

אתמול הילדים ביקשו את העוגיות שוקולד צ'יפס האהובות עליהם, ואם כבר מתחילים באפייה והתנור חם, החלטתי להכין גם עוגיות חמאת בוטנים, המתכון שלי לקוח מספר אמריקאי והוא אחד לאחד בדיוק כמו המתכון של קרין גורן , ההבדל היחיד הוא בעיטור העוגיות , פה עוגיות חמאת בוטנים לנצח ילכו עם נשיקת שוקולד הרשיי וזה גם סימן ההיכר שלהן.

מתכון קליל ביותר לעוגיות מהירות הכנה

1 כוס חמאת בוטנים חלקה (ללא חלקיקי בוטנים)
1 כוס סוכר
1 ביצה
1 כפית תמצית וניל

לחמם תנור ל-180 מעלות
לרפד בנייר אפיה תבנית לתנור

לערבל את כל החומרים בקערת המיקסר על מהירות גבוהה עד לתערובת אחידה
ליצור עוגיות בידיים רטובות ולשטח על התבנית (אני בשלב הזה מפזרת מעט סוכר לבן על העוגיות)
לאפות 10 עד 12 דקות
לצנן מעט ובעוד העוגיות עדין פריכות לעטר בשוקולד.




10 תגובות:

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

וואי גם אני מכינה אותם בדיוק ככה, עם נשיקות הרשי'ס.
איזו מלכה את בחיי !!!!!
כפרית, הבלוג הזה שלך הפך להיות הביג פייבוריט שלי, רק שתדעי....אני אוהבת אותך טילים !!!!!!!

Roniti אמר/ה...

יפתי שלי כמה אני אוהבת שאת באה לבקר אותי.
נשיקות לשבת ולנסיך הקטן ולכל משפחת המלוכה
אוהבת אותך }{

אנונימי אמר/ה...

יאמממי,אוהבת מאוד

אנסה גם את הגירסה שלך!!!

נשיקות מתוקה
ואחלה שבת גם לכם באיי שם.
שונטי

אנונימי אמר/ה...

איזה קטע. גם אני הכנתי בסוף שבוע עוגיות חמאת בוטנים. אין אצלך קמח במתכון?

אנונימי אמר/ה...

ושוב הנסיך הקטן מחזק את העובדה שיש לו טעם טוב :) העוגיות נראות נפלא!
זוכרת את התקופה כשהסקיפי הגיע לארץ לראשונה, זללתי קופסאות שלמות עם כפית ונהניתי מכל רגע :)
ואיזה כיף הנשיקות הללו של הרשיס...
כשביקרתי בארה"ב הבאתי איתי חבילות כאלה וקישטתי כל דבר שזז... הן כל כך חמודות!

Roniti אמר/ה...

שבוע טוב שונטי יקרה לי
נשיקות
ובהצלחה
}{

Roniti אמר/ה...

יודע לפעמים גל חמאת בוטנים שוטף את כולם באשר הם..
אצלי אין טיפת קמח ולכן אלו עוגיות נפלאות גם לפסח.

אבוא לבקר אצלך
שבוע נפלא.

Roniti אמר/ה...

פיית העוגיות עכשיו הצחקת אותי בקול רם.. גם אחותי ואני קנינו את הסקייפי הראשון שהגיע לישראל וניסינו בכל דרך אפשרית לאכול על בננה, על תפוח, אני עד היום שומרת לסקייפי אמונים!!

שבוע קסום פייה
}{

Unknown אמר/ה...

הכנתי עכשיו ויצא מעולה!
אבל השוקולד צ'יפס שלך גדולים נכון? כי עשיתי עם שוקולד צ'יפס רגילים וזה יצא ממש קטן, אז שמתי על חלק מטבע שוקולד.
אני אישית לא אוהבת מתוק מידי אז הורדתי את כמות הסוכר לחצי כוס ויצא עדיין ממש סבבה :)
תודה על המתכון!

Yarduni אמר/ה...

אלו ללא ספק העוגיות הקלות ביותר להכנה שנתקלתי בהן. הכנתי אותן השבוע והן יצאו מעולות. במקום נשיקות השתמשתי בשוקולד צ'יפס.
מומלץ בחום!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife