יום שני, 23 בפברואר 2009

וופלים תוצרת בית



מה עושים שמתחשק וופלים שוקולד עם הקפה של אחר הצהרים בטירוף ואין ?
מכירים את ההרגשה של יום כיפור שהכל מתחשק כי לא יכולים? ככה זה אצלי לגבי דברים שאין פה
פתאום מגיע דחף לא מוסבר לדברים שונים ומשונים ופינטוז על הטעם דווקא כי אין!

למרות שכמעט הכל כבר הגיע לארה"ב הרחוקה, לא תמיד אפשר למצוא וופלים מלאים בשוקולד טריים ,
אז אם אין - עושים.

לפני שבוע כשהלכתי לקניות ראיתי חבילה של דפי וופלים - קניתי בלי לבדוק אפילו אם יש לי מתכון, סמכתי על החוש ועל העולם הגדול שפרוש לפני דרך האינטרנט ואכן לא התאכזבתי.

מתכון של אפרתא מפורום תפוז עם שינויים קלים שלי:

1 חבילה עלים לוופלים (מגיע בחבילה 3 עלים חפים מציפוי)
150 גרם חמאה
3/4 כוס דבש = 240 גרם
3/4 כוס סוכר = 170 גרם
1/4 כוס חלב = 70 גרם (כן, גרם ולא מ"ל)
1 כוס קקאו

הכנה:
ממיסים בסיר על להבה קטנה: חמאה, דבש, סוכר, חלב וקקאו.
מביאים לרתיחה, מורידים מהאש ומערבבים.

מקררים טיפה עד שנוח למריחה, מורחים בין שכבות הואפל (אני משאירה את השכבה העליונה לא מרוחה - כך קל ונקי יותר לפרוס) ושומרים במקרר.

יוצא טעים טעים טעים, אפרת ממליצה לשלב אגוזים ושברי עוגיות לתוך תערובת הקקאו, אני ויתרתי הפעם, בפעם הבאה אנסה עם התוספות.


אם מוחמד לא הולך להר, ההר בא למוחמד :}}

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נשמתי שלי
מה עם מסטיק בזוקה?
יש לך כבר את הרצפט או שעדין לא מתחשק לך???
יש לי אגב את המתכון של מסטיק עלמה במידה ויתחשק לך.
מתה עליך
נשיקות חן ישראל

אנונימי אמר/ה...

שאלה:
מהיכן הוופל? האם אפית את זה?
חן ישראל

Roniti אמר/ה...

יפתי
אני עדיין בניסיונות להכין מסטיק בזוקה.. אל תהיי קטנת אמונה.
מתה עלייך יותר
נשיקות אחות יפה שלי.
}{

Roniti אמר/ה...

את עלי הוופל קניתי מוכנים, ורק את המילוי הכנתי וחתכתי לקוביות.

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה:-P
ופלים זו אהבה ישנה שלי:-)

נטלי

Roniti אמר/ה...

תודה נטלי
אלוהי הדברים הקטנים...
להתגעגע לוופלים :}}}

אנונימי אמר/ה...

זה יותר מדי דבש ...לא?

Foodie אמר/ה...

טעים ביותר. אני הכנתי גם עם מילוי פרג (מתכון הונגרי).
יוצא נהדר הבעיה היא שזה לא שומר על פריכות.
יש לך טיפ כיצד לשמור את הואפלים פריכים.

תודה

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife