יום שישי, 28 בדצמבר 2012

עוגת לימון רכה ועסיסית



על אהבתי לעוגות לימון כתבתי לא פעם..
יש משהו מנחם במתוק חמוץ הזה שגורם לי לחזור תמיד לבחושות לימון.
כשהאיש רון שלי חוזר הביתה עם שקית לימונים ריחניים אני מסניפה אותם אלי ומדמיינת לי את העוגה הרכה,
העסיסית הנוטפת שתכף אני אכין לי. כן לי. כי חוץ ממני בבית אף אחד לא שותף לאהבה שלי, אבל עדיין זה לא מונע 
מבעדי להכין אותן.

אז הפעם עוגה רכה עסיסית מנחמת וריחנית שעם כל ביס אפשר להרגיש חורף.



עוגת לימון רכה ועסיסית

4 ביצים
2 כוסות קמח
1 שקית אבקת אפיה
1 ו-1/2 כוסות סוכר
150 גרם חמאה מומסת
מעט תמצית וניל
1 כפית גרידת לימון
1/3 כוס לימון סחור
1/2 כוס קוקוס
1/2 מיכל שמנת מתוקה
מעט שקדים מלובנים לפיזור על העוגה

אופן ההכנה:
מערבלים את הביצים עם הסוכר בקערת המיקסר, מוסיפים את החמאה, הווניל, גרידת הלימון ומיץ הלימון
וממשיכים לערבל.
מוספים שמנת מתוקה וקוקוס ומערבבים. מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים את הקמח ואבקת האפייה.
מערבבים עד לאיחוד מושלם.
מעבירים לתבנית אינגלייש קייק משומנת מוסיפים את השקדים המלובנים (אופציה) ואופים בתנור שחומם
ל-180 מעלות 30 - 45 דקות (תלוי בתנור).

בינתיים מכינים את סירופ הלימון ליציקה על העוגה.
בסיר קטן מרתיחים מיץ מלימון אחד + 3 כפות סוכר עד להמסה מושלמת של הסוכר.

שופכים על העוגה בעודה חמה.



חורף נעים וכייפי לכולם!



תגובה 1:

נטלי אמר/ה...

נראית נהדר! כמה שאני אוהבת עוגות לימון :)
כיף שחזרת לעדכן!

נטלי

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife