יום רביעי, 27 באוקטובר 2010

מרק ערמונים בטטה וג'ינג'ר





יש מרכיבים שפשוט חייבים למזג ביניהם
האיחוד עושה למנה כל כך טוב שפשוט לא מבינים איך אפשר היה לאכול לפני כן ללא השילוב הזה...

אחד המיזוגים המנצחים הם בטטות ג'ינג'ר וערמונים
מרק קרמי סמיך ומפנק שפשוט חובה לימי הסתיו..



מרק ערמונים בטטות וג'ינג'ר

1 ק"ג בטטות
2 גזרים
10 ערמונים מקולפים ושטופים (אני השתמשתי בשקית וואקום)
1 בצל
1 כף שמן
1 ליטר מים
1.5 כוסות חלב סויה
1 כף קמח
2 כפות סוכר חום
שורש ג'ינג'ר
1/4 כפית אגוז מוסקט
מלח/פלפל
1 כפית אבקת מרק
1 ענף רוזמרין

אופן ההכנה:
קוצצים בצל ומטגנים בסיר גדול עם כף שמן עד להזהבה.
חותכים את הגזר לקוביות קטנות, את הבטטות לקוביות בינוניות ומוסיפים לסיר עם הבצל, מוסיפים את הערמונים.
שמים מעל מים עד לכיסוי ומבשלים לריכוך 1/2 שעה.

מקלפים את הג'ינג'ר ומגררים בפומפיה כמות שווה ל- 2 כפות.

מסננים את הירקות מהנוזלים (לא לשפוך את הנוזלים)
ומעבירים למעבד מזון את הירקות + קמח, סוכר, תבלינים והג'ינג'ר המגורד; מוסיפים כמחצית מכמות המים.
כאשר התערובת הופכת למחית חלקה ונוזלית מעבירים לסיר ומוסיפים א יתרת המים והחלב.
מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים עוד 15 דקות.
מעטרים בערמונים קצוצים ומעט שמן זית ומגישים.




3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נ פ ל א
אוהבת מ-אוד
והצילום יפה לי מאוד

רבקה אמר/ה...

היי רונית=]
כמה שאני עסוקה
אני לא שוחכת תבלוג
=]

ואווו פשוטטטט יאמי

נטלי אמר/ה...

זה נראה פשוט מעולה, ואהבתי מאוד את הצילומים. רק שירד כבר גשם אמיתי ואני מעמידה סיר כזה :) תודה!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife