מופעל על ידי Blogger.

Translaton

מרק ערמונים בטטה וג'ינג'ר

>> יום רביעי, 27 באוקטובר 2010





יש מרכיבים שפשוט חייבים למזג ביניהם
האיחוד עושה למנה כל כך טוב שפשוט לא מבינים איך אפשר היה לאכול לפני כן ללא השילוב הזה...

אחד המיזוגים המנצחים הם בטטות ג'ינג'ר וערמונים
מרק קרמי סמיך ומפנק שפשוט חובה לימי הסתיו..



מרק ערמונים בטטות וג'ינג'ר

1 ק"ג בטטות
2 גזרים
10 ערמונים מקולפים ושטופים (אני השתמשתי בשקית וואקום)
1 בצל
1 כף שמן
1 ליטר מים
1.5 כוסות חלב סויה
1 כף קמח
2 כפות סוכר חום
שורש ג'ינג'ר
1/4 כפית אגוז מוסקט
מלח/פלפל
1 כפית אבקת מרק
1 ענף רוזמרין

אופן ההכנה:
קוצצים בצל ומטגנים בסיר גדול עם כף שמן עד להזהבה.
חותכים את הגזר לקוביות קטנות, את הבטטות לקוביות בינוניות ומוסיפים לסיר עם הבצל, מוסיפים את הערמונים.
שמים מעל מים עד לכיסוי ומבשלים לריכוך 1/2 שעה.

מקלפים את הג'ינג'ר ומגררים בפומפיה כמות שווה ל- 2 כפות.

מסננים את הירקות מהנוזלים (לא לשפוך את הנוזלים)
ומעבירים למעבד מזון את הירקות + קמח, סוכר, תבלינים והג'ינג'ר המגורד; מוסיפים כמחצית מכמות המים.
כאשר התערובת הופכת למחית חלקה ונוזלית מעבירים לסיר ומוסיפים א יתרת המים והחלב.
מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים עוד 15 דקות.
מעטרים בערמונים קצוצים ומעט שמן זית ומגישים.




3 comments:

אנונימי,  27 באוקטובר 2010 בשעה 16:03  

נ פ ל א
אוהבת מ-אוד
והצילום יפה לי מאוד

רבקה,  28 באוקטובר 2010 בשעה 0:27  

היי רונית=]
כמה שאני עסוקה
אני לא שוחכת תבלוג
=]

ואווו פשוטטטט יאמי

נטלי 31 באוקטובר 2010 בשעה 6:03  

זה נראה פשוט מעולה, ואהבתי מאוד את הצילומים. רק שירד כבר גשם אמיתי ואני מעמידה סיר כזה :) תודה!

הוסף רשומת תגובה

תודה שנכנסתם והשארתם תגובה
אני שמחה על כל תגובה שמגיעה ממכם ואשמח לשמוע רעיונות ועצות.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP