יום שלישי, 4 במאי 2010

עוגה מיוגורט פירות


מי מאיתנו לא נתקע עם יוגורטים שאף אחד לא רוצה לגעת...?

כאשר יש פה סייל של יוגורטים אני מתלהבת וקונה 10 ואז אחרי יומיים אף אחד לא מסתכל
עליהם....
במקום להזביל חיפשתי מתכונים שאפשר יהיה לשלב את היוגורט פירות
(דנונה, יופלי או כל יוגורט פירות אחר) ולא לזרוק.


העוגה שהתקבלה היא העוגה שלדעתי הכי טעימה שאי פעם הכנתי במסגרת הבחושות
רכה, עסיסית עם ניחוח פירות שמגיע מהיוגורט, צבע נהדר והכי חשוב קלה כל כך להכנה שפשוט
משחקים במטבח.

אפשר לגוון ולהכין עם יותר מטעם אחד (יוגורט תות ויוגורט פסיפולורה).

כוס מדידה היא אותה הכוס שמכילה את היוגורט
אם משתמשים ב-2 כוסות יוגורט להכפיל כמויות , אבל להשתמש במדידה באותה כוס;
(150 - 170 מ"ל).


עוגה בחושה מיוגורט פירות (Ynet)

1 כוס שמן
1 כוס יוגורט בטעמים (תות, בננה, פסיפולרה, מה שיש בבית)
2 כוסות סוכר
3 ביצים
3 כוסות קמח + 2 כפיות אבקת אפייה
1 כפית תמצית וניל
1/2 כוס שמנת מתוקה

אופן ההכנה

לערבב בקערה את הקמח ואבקת האפייה ולשמור בצד

בקערת המיקסר לערבל שמן וסוכר לוהסיף את הביצים
להנמיך את מהירות המיקסר להוסיף את הקמח ואת היגורט, את השמנת המתוקה ואת התמצית וניל
ולערבל רק עד שהכל מתאחה (לא יותר מדי)

להעביר לתבנית אינגלייש קייק (מתאים ל-2 תבניות)
ולאפות בתנור שחומם מראש ל-180 מעלות בין 35 ל-45 דקות.

בתיאבון!




11 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

עוגת קלילה ונהדרת..
אוהבת

חגית343

Krispina אמר/ה...

אולי זו דרך בשבילי לאכול יוגורט בטעמים :)
המתכון נשמע מעולה !!!
שווה נסיון , תודה

יוסי אמר/ה...

שלום,
מאד מעניין, אך עם זאת המתכון שלך דומה להפליא למתכון אשר ראיתי לפני מספר חודשים בבלוג אחר,
http://mitbah-sheli.blogspot.com/2009/11/blog-post_11.html
אם השתמשת בו כמקור השראה, מקובל לציין זאת.
ערב טוב
יוסי

רונית אמר/ה...

אחלה של מתכון!

יוסי........אני לא רואה במה דומה המתכון
בשיטת המדידה ע"י גביע היוגורט? באמת.

Pontch אמר/ה...

תודה חגית
באמת אחלה של עוגה
קלה טעימה ונהדרת!

Pontch אמר/ה...

היי קריספינה
אכן דרך נוספת
והדרך טעימה לי כל כך....

בהצלחה
עדכני אם אהבת :}

Pontch אמר/ה...

שלום יוסי, ברוך הבא!
המתכון שלי לקוח מ-Ynet וציינתי גם שהוא לקוח משם.
לקחתי מתכון נוסף רולדת יוגורט גם מויינט.
אין לי אף פעם בעיה לתת קרדיט
אשמח אם תקרא את הבלוג תמיד ותגיבי גם לא להערות שכאלה.

יום משובח.

Pontch אמר/ה...

היי רונית
תודה לך. שמחה שאהבת..

עדיין לא הגעתי למתכון שיוסי היפנה אותי, אבל תמיד אני נותנת קרדיט כשצריך.

ערב מעולה :}

אולגה אמר/ה...

פונצ'י! בא לי ביס :)
נראה מ-צ-ו-י-ן, סחטיין על המתכון

רבקה אמר/ה...

איזה מוכשרת את רונית,באמת =]
אוהבת אותך!

סיון אמר/ה...

איזה כיף!! מצאתי פתרון בדיוק לבעיה שנתקלתי בה- מעדנים במקרר שאף אחד לא טורח לאכול!! אני הולכת לנסות את העוגה הערב :)

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife