יום שבת, 2 בינואר 2010

גואקומלי - סלט אבוקדו מכסיקני



אבוקודו הוא סוג של פרי שאנחנו מאוד אוהבים, בכל מצב בכל ארוחה
לחתוך, לבזוק במלח גס מעל ולאכול על פרוסת לחם עם חמאה
לערבב בסלט עלים
או סתם לערבב עם ביצה קשה ומלח.

אבל מלך מלכי הסלטים עבורי הוא הסלט המכסיקני - גואקומולי
מנת פתיחה חובה בכל מסעדה מקסיקנית מלווה בצ`יפסים נאצ`וס

אני אוהבת לראות את שלב ההכנה מולנו לא פחות מהטעם - נפלא!
הולי גואקמולי ..


גואקמולי - סלט אבוקדו מכסיקני

2 אבוקדו רכים
1/2 בצל סגול קצוץ
2 כפות כוסברה קצוצה
מיץ מלימון ליים אחד
1/2 כפית מלח גס
קורט פלפל שחור
1 עגבניה רכה חתוכה ומנוקה מגרעינים

אופן ההכנה
בעזרת מזלג מועכים את האבוקדו
מוסיפים את הבצל הכוסברה מלח פלפל והעגבניה הקצוצה
שופכים את מיץ הליים ומתקנים תיבול

נפלא ליד פיתה אפויה בתנור עם מעט שמן זית או בתור ממרח לצ`יפס נאצ`וס.


בתיאבון!

8 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יאמי יאמי ממש מגרה באמת עכשיו יש בשוק אבוקדו של איטנגר הם כל כך טעימים שממש אני יעשה את זה ממש רעיון מבריק ננת לי אוחתי הקטנה והיקרה שלי
נשיקות חן

מירי אמר/ה...

הסלט הזה מכיל בדיוק את המרכיבים שאני אוהבת שיש בסלט האבוקדו שלי, נראה מעולה! ושוב - אהבתי מאוד את הצילומים!

Roniti אמר/ה...

יאממי באמת!
מתה על אבוקדו בכל צורה
אצלנו מוכרים סוג אס, והוא טעים ברמות.
תכיני וספרי לי איך היה הטעם.

נשיקות }{

Roniti אמר/ה...

תודה מירי יקרה
תמיד נעים לקרוא אותך :}

רבקה אמר/ה...

ואו..זה נראה מאוד טוב ומגרה
היום הכנתי לי סוונדויצ' עם אבוקדו לבית ספר=] אין כמו אבוקדו

Roniti אמר/ה...

לגמרי אין כמו אבוקדו
הכי טעים בעולם
ואם את הכנת - אז זה בכלל יצא טעיםםםםםםםםם

נשיקות }{

Unknown אמר/ה...

רעיון נחמד למי שאוהב קצת יותר פיקנטי להוסיף פלפל חריף(צ'ילי).
מי שלא אוהב מאוד חריף צריך להוציא את כל הזרעים ,מומלץ!!

טלי אמר/ה...

יצא ממש טעים ובן זוגי לא הפסיק להודות לי שאני מפנקת אותו ((:
אגב, אני הוספתי לזה גמבה וללא פטרוזיליה. יצא פשוט נפלא!
תודה רבה!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife