מופעל על ידי Blogger.

Translaton

טנקסגייבן - חג ההודיה

>> יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

סלט עלים אגסים ורוטב וויניגרט

שעועית ירוקה מוקפצת ברוטב שום ושומשום

סטאפיינג - מילוי "לחם" מתובל בסלר ותבלינים

פירה תפוחי אדמה ושום צלוי

כוכב הערב - תרנגול הודו בתנור


אם יש חג שאני באמת אוהבת פה - הוא חג ההודיה
חג של אוכל מסורתי אמריקאי
של משפחתיות והמון ביחד
משעות הצהריים המוקדמות משפחות מתאחדות ביחד - יושבות ומודות על השפע של אמריקה
גם השנה יחגוג החג אצלנו וההכנות כבר בעיצומן
תרנגול ענקי במשקל 9 ק"ג כבר (20 פאונד) מכבד בנוכחות את המקרר ורשימות אחרונות נאספות.

תמונות מחג ההודיה Thanksgiving 2008 - שנה שעברה...


ממשפחתי למשפחתכם
Happy Thanksgiving


12 comments:

baronm10,  25 בנובמבר 2009 בשעה 14:33  

חג שמח חברה שלי לך ולמשפחתך רק אושר ובריאות

נטלי 25 בנובמבר 2009 בשעה 14:34  

happy thanks giving!
עשית לי חשק לחגוג את החג המגניב הזה:) הכל נראה מדהים!

נטלי

אנונימי,  26 בנובמבר 2009 בשעה 14:27  

חג הודייה שמח לך ולמשפחתך!
בהזדמנות זו יש לי שאלה בקשר למתכוני עוגת הגבינה שבבלוג. יש לי בן בארה"ב ואני רוצה להפתיע אותו בעוגת גבינה טעימה כאשר אני מבקרת אצלו ואף פעם לא מצליחה... לאיזו גבינה את מתכוונת במתכונים כשאת מציינת: גבינת שמנת, ולאיזו גבינה כשאת מציינת 5%?? רשמי לי בבקשה את הפרטים המדוייקים מכיוון שאני ממש לא בקיאה במבחר שיש בסופרים בארה"ב ורוצה לקנות את המצרכים כמו "תוכי"....
המון המון תודה מראשושוב: חג שמח!!
הדס

פנינהט,  29 בנובמבר 2009 בשעה 2:55  

חג הודיה שמח ואם האוכל השנה יהיה דומה למה שהכנת שנה שעברה יהיה טעים אצלך

טעמים במטבח רחוק 30 בנובמבר 2009 בשעה 9:21  

חחחחחחחחח
צודקת מרילין לגמרי יווארדי :}}

טעמים במטבח רחוק 30 בנובמבר 2009 בשעה 9:21  

תודה רבה מוטי יקר,
מאחלת מכל הלב כל יום לכולם רק טוב בריאות אושר וחיוכים בלי סוף :}

טעמים במטבח רחוק 30 בנובמבר 2009 בשעה 9:22  

Thank you dear
נו, בשנה הבאה תבואי לחגוג יחד איתנו במסורת האמריקאית הישנה.
נשיקות נטלי :}

טעמים במטבח רחוק 30 בנובמבר 2009 בשעה 9:23  

היי הדס, תודה רבה וברוכה הבאה לבלוגי :)
אם תתני לי פרטים איפה בנך מתגורר יהיה לי קל יותר להפנות אותך לחנויות שמוכרות גבינות בדיוק כמו של הארץ (5% ו-9%) הדבר היחיד שאין לנו פה זה קוטג' של הארץ , אבל כל השאר יש!

תכתבי לי ואשמח לעזור
חג שמח שבוע נפלא יום טוב }{

טעמים במטבח רחוק 30 בנובמבר 2009 בשעה 9:24  

תודה פנינה יקרה על המילים החמות :)

רבקה,  3 בדצמבר 2009 בשעה 21:47  

אני עדיין מפוצצת מהאוכל הטעים הזה!
חח ;)

טעמים במטבח רחוק 5 בדצמבר 2009 בשעה 21:59  

my pleasure luv
נשיקות ילדה יפה }{

הוסף רשומת תגובה

תודה שנכנסתם והשארתם תגובה
אני שמחה על כל תגובה שמגיעה ממכם ואשמח לשמוע רעיונות ועצות.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP