יום ראשון, 9 באוגוסט 2009

מזל טוב ילד שלי



מהרגע שהגעת לעולם אלינו
היה משהו מיוחד בך
והיום כשאתה גודל
אתה מביא את הקסם יחד איתך
בכל מה שאתה נוגע בכל מה שאתה עושה
נוכחות של קסם של אהבה

רואה אותך מתבגר ילד נער שלי
הופך לעלם חן
ורוצה להגיד לך גם פה
כמה אוהבת אותך
כמה מיוחד היום בו הפכת אותי מסתם עוד אשה לאמא גאה

מאחלת לך ימים של חיוכים
של אהבות של בריאות והנאה
מקווה שכל יום שיגיע יביא איתו רק שמחה

אוהבים אותך ילד שלנו
הרבה חזק ומאוד
אמא אבא והאחים שלך.



את עוגת יום ההולדת המדהימה אפרסם מחר. הרבה תודה לאבי.

4 תגובות:

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

מיליארדי ברכות .
איזה קסם של ילד, גם יפה, גם חכם, גם מוצלח, וגם בן מדהים.
יאללה שיבוא לארץ הקודש ונכיר לו את עדי שלי....
כפרה, הכי הרבה אוהבת אתכם בעולם....

אימוש5 אמר/ה...

מזל טוב למקסים יפה התואר!
תכונה זו בולטת לעין!!!
בנוגע לשאר סגולותיו, אני לא מכירה אותו אבל אני סומכת על זו מלמעלה ;-)
כתבת לו דברים כ"כ יפים ומרגשים.
מצפה לעוגה...

Roniti אמר/ה...

תודה לך אריאלה יקירתי
אוהבים אותך פה
שיהיו רק ימים של שמחות ושל ימי הולדת

נשיקות נשיקות נשיקות }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך אימוש יקרה
לימים של חיוכים שמחות וחגיגות.

העוגה תגיע בקרובבב :}}}

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife