יום ראשון, 4 בינואר 2009

פרנצ' טוסט

שלב ראשון טיגון צד אחד בחמאה מומסת


הצד השני שחום ומוכן להגשה

מנת פינוק לצעיר ילדי


ילד - "אמא, מחר תכיני לי את המתוק הטעים הזה בבוקר טוב?"
אני - "פנקיק'ס ....?"
ילד - "לא הטעים השני"
אני - "מאפיין ?, בלינצ'ס? קרפ?"
ילד - "לאאאא .. נו החם הזה שאוכלים לאט וזה טעים כל כך.. עם הרוטב והסוכר.."

עכשיו אני כבר ממש מסוקרנת והולכת למטבח עם הזעיר שלי שיגיד בדיוק מה איך ולמה..
והוא בשיא הטבעיות מוציא חלה ואומר הנה..

פרנצ' טוסט !!!

זה באמת טעים מתוק ומפנק בבוקר וכשהוא מבקש - אני שטיח

אז כל מה שצריך זה בעצם שאריות של חלה מיום שישי, חלב, ביצים וזהו, אפשר להוסיף קינמון , תמצית וניל, חתיכות פירות
אני הולכת על המתכון המסורתי והוא באמת מתכון מנצח

פרנצ' טוסט
פרוסות חלה לפי מספר האוכלים
1 כוס חלב
2 ביצים בלולות
2 כפיות סוכר בהיריון
1 כפית תמצית וניל
מעט קינמון
קורט מלח

לערבב היטב את כל המרכיבים , להשרות פרוסת טוסט כ-15 שניות
לחמם מעט חמאה במחבת ולטגן משני הצדדים עד שמשחים
להגיש עם סירופ מייפל מלמעלה ועם פירות העונה.

וכמובן ברגע שהתעורר האח הגדול שלו הוא ביקש גם, אז על הדרך בשווונג שלי, הכנתי להם עוד..
זה באמת טעים..


המנה לאח שלו

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה פינוק נהדר לארוחת בוקר! אני מתה על פרנצ' טוסט מאז שהייתי ילדה וגם בימינו יהיה לי קשה מאוד לסרב לטעים טעים הזה!

מרילין איילון אמר/ה...

הוא צודק הפיצי שלך...זה טעים המתוק הזה (-:

Roniti אמר/ה...

תודה מירי
זה באמת טעים גם לגדולים (לא מספרת שגם האמא זוללת יחד עם הילדים) :)

Roniti אמר/ה...

טעים מאוד
גם הפיצי וגם הגדול ואחרי זה גם הבינוני...
כל השלושה גברברים שלי אכלו ארוחת בוקר מפנקת בזכות הפיצפון שלי.

אנונימי אמר/ה...

יותר מגרה ממגרה כפרוני על הפיצפוני שלי המזל שלי והטעם שלי
נשיקות מברחוק
חן ישראל

Roniti אמר/ה...

הפיצפוני הזה אוהב אותך ביותר שתדעי !!!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife