מופעל על ידי Blogger.

Translaton

פרנצ' טוסט

>> יום ראשון, 4 בינואר 2009

שלב ראשון טיגון צד אחד בחמאה מומסת


הצד השני שחום ומוכן להגשה

מנת פינוק לצעיר ילדי


ילד - "אמא, מחר תכיני לי את המתוק הטעים הזה בבוקר טוב?"
אני - "פנקיק'ס ....?"
ילד - "לא הטעים השני"
אני - "מאפיין ?, בלינצ'ס? קרפ?"
ילד - "לאאאא .. נו החם הזה שאוכלים לאט וזה טעים כל כך.. עם הרוטב והסוכר.."

עכשיו אני כבר ממש מסוקרנת והולכת למטבח עם הזעיר שלי שיגיד בדיוק מה איך ולמה..
והוא בשיא הטבעיות מוציא חלה ואומר הנה..

פרנצ' טוסט !!!

זה באמת טעים מתוק ומפנק בבוקר וכשהוא מבקש - אני שטיח

אז כל מה שצריך זה בעצם שאריות של חלה מיום שישי, חלב, ביצים וזהו, אפשר להוסיף קינמון , תמצית וניל, חתיכות פירות
אני הולכת על המתכון המסורתי והוא באמת מתכון מנצח

פרנצ' טוסט
פרוסות חלה לפי מספר האוכלים
1 כוס חלב
2 ביצים בלולות
2 כפיות סוכר בהיריון
1 כפית תמצית וניל
מעט קינמון
קורט מלח

לערבב היטב את כל המרכיבים , להשרות פרוסת טוסט כ-15 שניות
לחמם מעט חמאה במחבת ולטגן משני הצדדים עד שמשחים
להגיש עם סירופ מייפל מלמעלה ועם פירות העונה.

וכמובן ברגע שהתעורר האח הגדול שלו הוא ביקש גם, אז על הדרך בשווונג שלי, הכנתי להם עוד..
זה באמת טעים..


המנה לאח שלו

6 comments:

מירי 5 בינואר 2009 בשעה 5:01  

איזה פינוק נהדר לארוחת בוקר! אני מתה על פרנצ' טוסט מאז שהייתי ילדה וגם בימינו יהיה לי קשה מאוד לסרב לטעים טעים הזה!

מרילין איילון 5 בינואר 2009 בשעה 7:43  

הוא צודק הפיצי שלך...זה טעים המתוק הזה (-:

טעמים במטבח רחוק 5 בינואר 2009 בשעה 12:28  

תודה מירי
זה באמת טעים גם לגדולים (לא מספרת שגם האמא זוללת יחד עם הילדים) :)

טעמים במטבח רחוק 5 בינואר 2009 בשעה 12:28  

טעים מאוד
גם הפיצי וגם הגדול ואחרי זה גם הבינוני...
כל השלושה גברברים שלי אכלו ארוחת בוקר מפנקת בזכות הפיצפון שלי.

אנונימי,  6 בינואר 2009 בשעה 5:31  

יותר מגרה ממגרה כפרוני על הפיצפוני שלי המזל שלי והטעם שלי
נשיקות מברחוק
חן ישראל

טעמים במטבח רחוק 6 בינואר 2009 בשעה 8:56  

הפיצפוני הזה אוהב אותך ביותר שתדעי !!!

הוסף רשומת תגובה

תודה שנכנסתם והשארתם תגובה
אני שמחה על כל תגובה שמגיעה ממכם ואשמח לשמוע רעיונות ועצות.

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP