יום שלישי, 30 בדצמבר 2008

לחמניות ממולאות





אל הבצקיצי התוודעתי כמעט ברגע שהגעתי לארה"ב
עד אז פחדתי לגעת בשמרים, היה לי ניסיונות מרים וכישלונות רבים כל כך שהחלטתי ששמרים ואני עדיף לחוד
ואז הכרתי את הבצקיצי והחלטתי לנסות
סיפור אהבה
סיפור הצלחה
סיפור של ידידות נפלאה ותחילתו של מסע חדש בעולם שמרים
בצק שכיף לעבוד איתו, נוח ואפשר להכין איתו כמעט הכל, חלות פיצות לחמניות ממולאות, מה לא..


תודה לך קיצי על מתכון מנצח.

בצקיצי

1 ק"ג קמח
2 כפות שמרים
1/2 כוס שמן
6 כפות סוכר (אני משתמשת רק ב-3)
1 כפית מלח
1 1/2 עד 2 כוסות מים חמימים

לשים את כל לבצק אחיד, הבצק נוח ללישה, מכסים במגבת ומתפיחים להכפלת הנפח במשך שעה.
יוצרים לחמניות או חלות, חלת תלישות

ללחמניות ממולאות: לוקחים פיסת בצק מגלגלים לכדור משטחים ומכניסים קובית שוקולד, גבינת פטה, סלט חצילים, תערובת זיתים - אין ספור אפשרויות ומתפיחים שוב כ-40 דקות מורחים מעל ביצה ושומשום ואופים בתנור ב-180 מעלות כ- 20 דקות או עד שמשחים.

מילוי בשרי: לטגן בצל ושום לשקיפות להוסיף חבילת בשר קצוץ, לטגן עד שהבשר משנה את צבעו, להוסיף מלח פלפל להנמיך אש ולבשל עוד 5 דקות. לצנן היטב, לנקז את הנוזלים שהצטברו (חשוב מאוד כדי שהלחמניה לא תפתח מנוזלים ושאפשר יהיה לעבוד עם הבצק) לסגור ללחמניה למרוח ביצה ושומשום ולאפות.

לפיצה
מרדדים את הבצק לריבוע מורחים רוטב עגבניות גבינה מגורדת זיתים בצל חצילים תאנים (מה שאוהבים) ואופים בתנור

לחלת תלישות
ליצור עיגולים קטנים ולהצמיד ביחד בצורת פרח, להבריש בביצה, לפזר שומשום , פרג, זעתר ולאפות.

בהצלחה.

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נורא מבאס גם המתקון הזה יצא מקושקש
חן ישראל

Roniti אמר/ה...

מוזר..
אני אנסה לשנות את הפונט.

תודה.

Hadar אמר/ה...

wow ani lo zoree se aset etz nir taim

אנונימי אמר/ה...

היי ושנה אזרחית נהדרת..

חייבת הגיד שגם לי היתה בעיה בקריאת המתכון אך ורק המתכון כי מה שכתבת בפתיחה מופיע ברור...לא היתה לי את הבעיה הזו לפני כן!!!

החלפתי לפיירפוקס..אבל מוזר שאני צרכיה את זה כדי ליקרא אותך...

תודה על המתכון הנהדר הם ניראים מוצלחים ביותר..יש לה מתכונים נהדרים לקיצי.
תודה
ונשיקות חמות
שונטי

Roniti אמר/ה...

הדר אהוב שלי, טעים ביותר !!!

Roniti אמר/ה...

שנה טובה שונטי
איזה כיף לראות אותך אצלי פה..
כנראה שזה משהו עם הפונט
אני אברר מה קורה.

שבת קסומה וטובה לך
נשיקות..

אנונימי אמר/ה...

שלום,

הלחמניות נראות מדהימות וטעימות אבל גם אני לא הצלחתי לראות את המתכון.
ניסיתי לשנות את הקידוד אבל ז לא עזר.

את כל השאר הצלחתי לקרא בלי בעייה.

Roniti אמר/ה...

אין לי מושג למה יש בעיות בפונטים
אני אבקש מהבן שלי לבדוק את זה.

תודה לך.

שנה אזרחית טובה.

אנונימי אמר/ה...

היי הלחמניות נראות 10 רק חבל שזה יצא בג'בריש ר.מבת ים

נ.ב
אני מאוד מרוצה מכל המתכונים ישר כח
תמשיכי כך.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife