יום ראשון, 1 בפברואר 2009

עוגיות פיננסייר

עוגיות פיננסייר בתוספת אוכמניות ורוטב תות



דרך נפלאה לניצול חלבונים
קורה שאני משתמשת בהמון חלמונים ומאפסנת במקרר בכלי אטום את החלבונים. לא תמיד אני מוצאת שימוש עבור החלבונים הללו.. פעם אחת כבר הכנו בעלי ואני נשיקות מרנג יפיפות ובפעם אחרת הכנתי חביתת פיטריות לבנים..

הפעם חיפשתי דרך נוספת לניצול החלבונים ולשמחתי מצאתי , לשמחתי כיון שהעוגיות מיני מאפיינ'ס האלו ללא ספק ימשיכו לככב אצלנו בבית, טעימות עדינות ואפשר להוסיף לתוך תערובת הבצק פירות כמו שאני עשיתי והטעם אפילו משתפר..

עוגיות פיננסייר מקור פסטו:
  • 60 גרם חמאה מומסת מצוננת
  • 4 חלבונים
  • 1/4 כוס סוכר
  • 1/4 כוס קמח
  • 1/2 כוס אבקת סוכר
  • 1/3 כוס אבקת שקדים (אני טחנתי במעבד מזון שקדים עד לאבקה)
אופן ההכנה:
  • מחממים את התנור לחום בינוני.
  • מנפים את הקמח על אבקת השקדים הטחונים לקערת מיקסר, מוסיפים את הסוכר ואת החלבונים תוך כדי ערבוב עם וו גיטרה.
  • מקציפים כ-2 דקות במהירות איטית עד לקבלת תערובת בהירה וסמיכה מעט.
  • מגרדים את התחתית בעזרת מרית מדי פעם לערבוב אחיד.
  • מוסיפים את החמאה המומסת בזרם דק תוך כדי הקצפה.
  • מעבירים לתבנית שקעים קטנה או לתבניות אישיות
  • לאפות 20 דקות או עד שהעוגיות מזהיבות מעט
הערות:
ניתן להחליף את השקדים בקוקוס לפיננסייר קוקוס, לערבב ישירות לתערובת.
ניתן להוסיף פירות לתערובת העוגיות ולאפות יחדיו (אני הוספתי אוכמניות).

2 תגובות:

Hadar אמר/ה...

yo ese taim ze aya ani lo yacol le cecot ad she at osa ete otpam

Roniti אמר/ה...

תודה ילד יפה שלי..
ברגע שיהיה לי שוב מלאי חלבונים אני אכין לך עוד.
אוהבת אותך. אמא !

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife