יום שישי, 10 ביולי 2009

חיתוכיות בוטנים שוקולד









על האהבה שלי לבוטנים סיפרתי לא פעם
משהו בשילוב של מלוח מתוק עושה לי את זה ואין שום ממתק בוטנים שאסרב לו.
השבוע בעלי היקר חזר עם שק בוטנים ריחניים.
חלק טחנתי והוספתי לגליליות ריבה, חלק אכלנו וחלק אחר החלטתי לאפות בעוגת חיתוכית שההמצאתי ברגע.

יצא כל כך טעים , שילוב של מלוח ומתוק זה אכן שילוב מנצח ואני ממליצה בחום.

חיתוכיות בוטנים שוקולד

לבסיס
25 עוגיות שוקולד (פתי בר)
70 גרם חמאה מומסת
2 כפות סוכר חום

למלית
1 כוס בוטנים קצוצים
1 פחית חלב מרוכז ממותק
1/2 כוס קוקוס

לשכבת השוקולד
150 גרם שוקולד מריר
1 שמנת מתוקה

אופן ההכנה:
במעבד מזון לרסק את עוגיות השוקולד לפירורים
לערבב עם החמאה המומסת והסוכר החום לעיסה לחה ולהעביר לתבנית מלבנית (פיירקס) בעלת דפנות גבוהים.

בסיר על להבה בינונית מבשלים את החלב הממותק והקוקוס עד לסמיכות (5 דקות בערך) להוריד מהאש ולהוסיף את הבוטנים. לערבב היטב עד שהבוטנים מתערבבים בחלב ובקוקוס לחלוטין.
לצנן מעט ולשטח מעל תערובת פירורי העוגיות.

לאפות בתנור שחומם מראש ל-170 מעלות כ-20 דקות להוציא ולצנן היטב.

להכנת ציפוי השוקולד
בסיר מרתיחים את השמנת המתוקה, מוסיפים את שוקולד ומערבבים עד שהשוקולד נמס לחלוטין והתערובת אחידה. מסירים מהאש מצננים ויוצקים מעל תערובת הבוטנים. מנערים קלות את התבנית לציפוי אחיד ומוחלט.




11 תגובות:

נטלי אמר/ה...

גם אני אוהבת את השילוב של שוקולד ובוטנים (בעיני סניקרס זה החטיף האולטימטיבי!). נראה מעולה כמו תמיד יקירתי:) נטלי

fairy_mi אמר/ה...

הצילו! איזה שחיתות!
כזה אני רוצה, ויפה שעה אחת קודם!
מתה על החיתוכיות המתוקות והדביקות האלה, ושילוב של שוקולד ובוטנים הוא אכן מושלם תמיד.
נראה ממש טוב

שירלי נמש אמר/ה...

נראה מעולה!
כ"כ מפתה ומזמין. ושילוב הטעמים - שוקולד, קוקוס ובוטנים מוצלח ביותר.
שיחוק אמיתי!!

פנינהט אמר/ה...

זה נראה כל כך טובבבבבבב

Unknown אמר/ה...

אחותי וואו מגרה ברמות על
מתארת לעצמי את הטעם יאמי...
נשיקות
חן אחותך
ישראל

Roniti אמר/ה...

תודה לך נטלי. צודקת לגמרי סניקרס זה החטיף !

Roniti אמר/ה...

יקירתי הפיה את מוזמנת בכל שעה ודקה
ותקבלי את המתוק השחיתותי הזה.
חן חן לך :}

Roniti אמר/ה...

תודה לך שירלי
גם אני מתה על השילוב המנצח הזה.
}{

Roniti אמר/ה...

תודה פנינה
זה היה טובבבבבבבבבב :}

Roniti אמר/ה...

תודה לך אוחצ'י
נשיקות נשיקות
}{

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

גם אני , גם אני חולה על סניקרס !
כפרה עליך ועל הידיים המוכשרות האלו שלך מלכתי השקסית !

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife