יום חמישי, 23 באפריל 2009

חזה עוף בסגנון סיני






ושוב חזרנו לדילמת ארוחות הערב
הילדים שלי מבחינתם יכולים לאכול שניצלים עם כל תוספת בכל ימות השבוע,
אין להם בעיה- נהפוך הוא.
אבל אני אוהבת לגוון וכמה שאפשר
ולמרות שהוצאתי חבילת חזה עוף להכין שניצלים, ברגע האחרון החלטתי להכין מוקפץ סיני בתוספת ירקות סיניים ואורז ליד כמה טעים כמה קל כמה יפה לעין.

הסתמכתי על המתכון של עוף חריף מתוק סיני שהכנתי בעבר,
אבל הפעם בשיטת הקיצורים ובסגנון מעט שונה, לדעת הילדים האיש ולדעתי יצא נפלא.

חזה עוף מוקפץ בירקות
5 חזות עוף שלמים חתוכים לקוביות

מרינדה
1/2 כוס סויה
1 כף סוכר חום
2 כפות יין לבן לבישול
2 כפות קורנפלור
1 ו-1/2 כפות שמן

לירקות המוקפצים
2 חבילות של לקט סיני קפוא מופשר
1 חבילה פיטריות

לערבב בקערה גדולה את כל חומרי המרינדה,
להוסיף את קוביות חזות העוף ולערבב עד שהכל מתכסה במרינדה לאפסן במקרר ל-20 דקות.

לחמם היטב ווק ולהקפיץ את חזות העוף, לטגן מכל הכיוונים עד שהקוביות מוכנות.
להעביר לצלחת.

באותו הווק להוסיף מעט שמן להקפיץ את הירקות הסיניים ב-3 כפות סויה ולערבב היטב,
להוסיף את הפיטריות ואת קוביות חזות העוף המטוגנות ולערבב ,
לאדות לטגן לסירוגין.

להגיש מעל אורז לבן ולהתענג!


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה אוכל מגרה יפה אחותי ממש כמו שהגישו לכם באוניה
שאפו אחותי
חן

Roniti אמר/ה...

תודה לך קסם
אוהבת אותך
}{

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

נפלא !
אני מתה על מוקפץ בכל צורה ובכל מרקם...
עשית את זה בדיוק כמו שאני אוהבת.
מלכה!
18 חמסיקות על שת ידיך אהובתי שלי !

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife