יום שני, 27 באוקטובר 2008

תבשיל קדרה


אני אוהבת את הסתיו
הימים מתקצרים השלכת כאן בעיצומה
העצים הופכים להיות אדומים צהובים וקרררר...ממש קררר
בימים כאלה ממש מתבקש להכין אוכל נחמה, אוכל שאפשר לטבול חלה או פרוסה טרייה של לחם ברוטב
להרגיש את הטעמים למצמץ עם השפתיים ולתת לאוכל לדבר...

תבשיל בקר בבישול איטי

1 ק"ג חתיכות בקר לצלי
שמן לטיגון
1 בצל גדול
1 שן שום
3 גזרים מקולפים
3 תפוחי אדמה
2 גבעולי סלרי חתוכים דק
מלח פלפל
פפריקה
2 כפות רסק עגבניות + שפריץ של קטשופ
ציר מרק

אופן ההכנה
בסיר כבד לחמם שמן היטב ולאטום את חתיכות הבשר מכל הצדדים
להסיר מן האש ולשמור בצד.
באותו הסיר לאדות את הבצל והשום עד לשקיפות לגרד מדי פעם את תחתית הסיר, להוסיף את קוביות הבשר
את הגזרים תפוחי האדמה והסלרי את ציר המרק מלח פלפל פפריקה, רסק עגבניות לבשל על אש בינונית
בישול איטי
כמעט שעתיים

בתיאבון!





3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף זה לשבת עכשיו, גשם בחוץ ולקרוא ולראות את התבשיל הנפלא הזה! החסרון היחיד - שהוא לא נמצא כרגע על שולחן ארוחת הערב שלנו :)

Roniti אמר/ה...

:}
איזה כיף לקרוא תגובה כמו שלך...

הבטיחו שלג הערב, אז נראה לי שלשבת נכין כבר את חמין או טבייט.

Unknown אמר/ה...

מתכון מעולה רק שאני הוספתי לו גם חיטה, דבר שגיליתי לאחרונה מבני עדות המזרח, שמוסיפים חיטה לצ'ולנט שלהם. אני מתכוננת להכניס את המתכון לספר המתכונים לפסח שלי מיד.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife