יום שישי, 19 במרץ 2010

כעכ מתוק



(למרות שפסח באופק, חייבים עדיין משהו טעים ליד הקפה).
את שרון הכרתי במהלך השירות הצבאי

למרות השוני בינינו התחברנו כמעט מיד
היא זאת שחיבקה ועודדה במשבר הרומנטי הראשון שלי
זאת שביקרה בבית חולים אחרי ניתוח פשוט
והראשונה לחבק אותי ביום חתונתי
גם לאחר השירות המשכנו בקשר, אני עם ילדים והיא עם החבר
ואז עזבנו לארה"ב
שמרנו על הקשר ואפילו התאריכים שבו נולדו ילדנו הם באותו יום עם הפרש של כמה שנים.

עם השנים הקשר הלך והתרופף עד שנותק לגמרי
החודש בזכות הפייסבוק מצאתי שוב את שרון

אחרי שלב השאלות והחלפות המידע שרון שאלה על הכעכ של סופי (אמא שלי),
אותו כעכ שבשירות הצבאי ליווה את כל הלשכה.
סיפרתי לה כמובן על הבלוג ובביטחון גמור הפניתי אותה למצוא את המתכון שם, שרון חזרה מאוכזבת,
כעכ מלוח יש אך המתוק חסר...

אז שרון הפוסט הזה הוא עבורך; כעכ מתוק של סופי


כעכ מתוק - מקור סופי אמא שלי

1 ק"ג קמח
1 כוס שמן
3 ביצים
1 ו-1/4 כוסות סוכר
קליפה מחצי תפוז
1 כף שומשום
1 כף קוקוס
2 חבילות אבקת אפייה
1 שקית סוכר וניל
פקק תמצית וניל

אופן ההכנה:

לערבל שמן וביצים להוסיף את שאר החומרים ולעבד עד לקבלת בצק נוח.
לכסות בניילון נצמד ולאפסן במקרר לשעתיים או ל-24 שעות.

לקחת פיסת בצק לללוש לנקניק ארוך בעזרת הידיים ליצור עוגיות ביגלה קטנות
להניח בתבנית משומנת ולאפות 15 דקות או עד שהעוגיות מזהיבות.



6 תגובות:

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

כתבתי לך נשמה אהובה גם בבלוג התפוזי שהתמונות מרהיבות ושאני שמחה שאת ושרון מצאתן האחת את השנייה כי אין כמו חברות אמיתיות.
מרימה לחיים לחיי אמך היקרה והמוכשרת, לחייך, לחיי משפחתך האהובה ולחיי חברתך.
אוהבת אותך המונים.
ארי.

nt אמר/ה...

תמונות מקסימות, בלוג נפלא.
... חייבת לנסות את הכעכ המתוק וגם את המלוח. ומכאן לשאלה מנדנדת, במלוח חייבים מרגרינה? או אפשר גם שמן, כמו במתוק?

Roniti אמר/ה...

היי כפרותי
המון תודה
כן הפייסבוק הזה בזכותך מקשר אותי לגן החובה והיסודי גם כן }{
תודה כפרותי
אוהבת אותך ותמיד מתרגשת לקרוא אותך פה אצלי.

נשיקות וחיבוקים }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך עקרת בית יקרה
בדיוק חזרתי מהבלוג המהמם שלך!!!
אוחחחח כמה עונג לבקר אצלך!

מצטערת אבל בעוגיות המלוחות חייבים מרגרינה יש משהו במרגרינה שנותן להם את הפריכות את הקראנצ'יות כנראה..

:}

nt אמר/ה...

תודה, על התשובה ותודה על המחמאות. לכבוד הוא לי לארח אותך. שמחה על הביקורים ועל התגובות. אוהבת לבקר בבלוג שלך באופן קבוע. אני אנסה את הכעכ ואספר לך.
חג שמח

רבקה אמר/ה...

זה היה ממש טעים! גמרתי תשקית ביום..
אני לא יצא מהדלת יום אחד בגללך רונית ;) סתםם
יאללה ג'ים שבוע הבאאאא=] התגעגעתי

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife