יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

טיגוני חג אלגנטיים










חייבת להודות...
עד כמה שהסופגניות יצאו מדהימות וטעימות - אכלנו כל כך הרבה שאף אחד לא רוצה לראות סופגניות עד השנה הבאה..
ובכל זאת, עדיין חג ופה חוגגים כל ערב עם הדלקת נרות ושירים ואירוח ואם לא סופגניות, אז לביבות נהדרות ובכל זאת, צריכים גם קצת מתוק לנשמה - מטוגן שיזכיר את נס פח השמן.

אז החלטתי להכין טיגוני חג אחרים אלגנטיים וקלים, כאלה שכיף לנשנש ליד וכל כך טעימים שלא משאירים נקיפות מצפון.
חלק מילאתי בשוקולד צ'יפס וחלק בבננה בשלה ומעט שוקולד צ'יפס מעל - נהדר וטעים.


וון טון במילוי שוקולד ובננה - טרטיילי

15 עלים מוכנים לוונטון
60 שוקולד צ'יפס
ביצה טרופה + כף מים קרים
2 בננות בשלות
שמן לטיגון

אופן ההכנה
להניח את עלה הונטון שהקצה מופנה אלינו
לפזר 4 שוקולד ציפס במרכז העלה ובעזרת מברשת להבריש את קצוות הוונטון בביצה הטרופה. ליצור משולשים. להוציא אוויר.
להמשיך ככה עם שאר עלי הוונטון ולכסות אותם במגבת שלא יתייבשו.
בחלק מעלי הוונטון לחתוך בננה לרבע להניח בקצה העלה ולפזר מעל שוקולד צ'יפס, לגלגל ולהדק כמו סיגר בעזרת
דבק הביצה.

לחמם שמן במחבת עמוקה או בווק ולטגן כדקה כל עלה, רק עד לזהוב בהיר (טיגון יתר יגרום לוונטון להיות ספוג בשמן).
להוציא ולהספיג בנייר סופג.

לצנן ולפזר אבקת סוכר.


חג שמח וטעים!


12 תגובות:

יערית אמר/ה...

כמה שאני אוהבת מאכלי בצק דקיק מטוגן, וכשיש בפנים שוקולד אני אוהבת את זה עוד יותר!
חג שמח!
יער }{

fairy_mi אמר/ה...

יאממ זה נראה משגע!
איך אפשר להגיד לא לשילוב טעמים שכזה?
מעדיפה בהחלט נגיסה מהטעימים הפריכים הללו אפילו יותר מסופגניה
נראה טעיםםםם!

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

רגע, רגע, רגע פריציל'ה....
מאיפה בדיוק אקח עלי וונטון?
נראה לך שיש צ'יינה טאון בכנען?
נראה לך שאפשר יהיה להנדס את זה עם עלי סיגר?
באימאש'לי שאני הולכת לנסות ....
זה נראה כ"כ טוב קיבינימט !!!
והיות שאני כזאת רזה וחיוורת אני חייבת משהו שישמור לי על המשקל ...

כפרה על שתי הידיים המוכשרות שלך מיי לאב.

פנינהט אמר/ה...

יכולה להרגיש את הקראנצ' בפה, אולי בשנה הבאה אוכל לחטוא מעט. השנה מטוגן עבורי כמו נרות חנוכה לראותם בלבד.
חג שמח ומואר לך ולבני ביתך

Roniti אמר/ה...

יש לך טעם משובח ביותר יקירתי :}
זה באמת היה שוס, הכנתי שוב בבוקר ולקחתי למשרד שיהיה להם חנוכה לאורך כל הימים, התלהבו פה כל כך.

}{
המשך חג שמח וטעים.

Roniti אמר/ה...

צודקת ביותר פיה
אחרי כל כך הרבה סופגניות ודואנטס לא יכולים פה יותר..
אבל חובה להמשיך בטיגוני חג מסורתיים ;-), אז הנה מצאנו פתרון.

חג שמח יקירתי }{

Roniti אמר/ה...

חחחחחחחח
ארי , וואוו על זה לא חשבתי
לא מוכרים בכל סופר את הכל ?
אחותי אומרת שאמריקה זה בישראל ויש לכם הכל, אז אפילו לא חשבתי שאין עלי וונטון בארץ, אבל לדעתי גם עלי סיגר יניבו בדיוק את אותן התוצאות המדהימות טעימות ומשמינות כל כך.. so here we come with a great solution :)

אוהבת אותך יפתי
נשיקות נשיקות נשיקות
}{

Roniti אמר/ה...

תודה לך פנינה
חג שמח יקירתי
כל הכבוד לך , כמה שאמרתי שאני לא אנגע בסופגניות ומתוקים אני לא עומדת בפיתוי.. פעם בשנה (משבוע הבא עוברים לדיאטת סלטים)

:)

רבקה אמר/ה...

איזה בלוג מדהיםםםםםםם!!
אהבתי באמת

Roniti אמר/ה...

תודה בובינה יפה שלי
אמרתי לך שהכל בזכות החבר המדהים שלך
}{

רבקה אמר/ה...

=] הוא באמת מדהים
אבל בזכות האוכל הטעים שלך והשקעה הבלוג הזה בכלל קיים!

Roniti אמר/ה...

כפרה שלי
איזה מילים
יש לי דמעות }{

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife