יום שני, 7 בדצמבר 2009

בייגלה מצופים בשוקולד





שילוב של מתוק ומלוח הוא השילוב המנצח עבורי
בייגלה אני מאוד אוהבת, שוקולד מריר אני מאוד אוהבת גם כן
לחשוב על שניהם ביחד ....יאממממי.

כאשר קיבלתי חבילה לחג של בייגלה מצופים בשוקולד אהבתי כל כך שהחלטתי
להכין לבד.

כל כך פשוט כל כך טעים וכל כך אלגנטי, ואם אתם כמוני שאוהבים מתוק ואז מלוח
ואז מתוק ושוב מלוח זה הקינוח, הממתק המתאים.

אצלנו הימים כאן לפני קריסמס והחנויות מלאות בממתקים לחג
החלטתי להשתש במקלות סבא, לרסק לפירורים
ולצפות את הבייגלה בהם..



פשוט קסום.

בייגלה בציפוי שוקולד ושברי סוכריות מקל סבא

1 חבילה בייגלה שמיניות או בייגלה סטייק
1 חבילה שוקולד מריר
מקלות סבא או סוכריות אחרות שבורות

אופן ההכנה:

להכין תבנית מכוסה בנייר אפייה.

בסיר בן מארי להמיס שוקולד
לטבול בייגלה בשוקולד המומס ובעזרת קיסם להרים ולהניח בתבנית במרחקים
(כדי שלא ידבקו)
לפזר שברי סוכריות מעל השוקולד ולצנן עד שהשוקולד יתיבש.




8 תגובות:

יובל אמר/ה...

וואי, החזרת אותי איזה 20 שנה אחורה.

אני מת על מתוק ומלוח - בעיקר כשהמתוק משתלט והמלוח "מעקצץ" ברקע.

נסי את הפאצ'קריי הבא - לטבול את הבייגלה בריבת חלב או רוטב טופי סמיך (אני פשוט הייתי ממיס סוכריות טופי קרמל שהייתי מקלף אחת אחת עם קצת חלב או שמנת תוקה), לגלגל בבוטנים קלויים מומלחים קצוצים יחסית קטן (אבל לא אבקה), להקפיא (ריבת החלב לא ממש קופאת אבל הופכת להיות יותר סמיכה כך שהיא לא נוזלת בשלב הבא והבוטנים לא נופלים), ואז לטבול בשוקולד מומס.


אני בטוח שיש מדינות שזה לא חוקי לאכול את זה....

PBHBVY אמר/ה...

זו הסטיה הקולינרית שלי בייגלה מלוח עם שוקולד מריר משובח לאכול יחדיו.
איך לא חשבתי לשלב ביניהם כמוך? את פשוט גאון ♥

פנינהט אמר/ה...

למעלה עם הסטיה זו אני

disherv אמר/ה...

ואוו ואוו

איזה יופי!!!
ואיזה רעיון חמוד עם הקנדי קאין!

אהבתי ממש :)

Roniti אמר/ה...

ווואו יובל הבאת לי רעיון מושחת ומפתה אפילו יותר !
אוי מי גוד רק למקרא התיאור אני רוצה לרוץ למטבח ולהכין..
לא חוקי זה אנדרסטיימינט!

Roniti אמר/ה...

יאמממי אנחנו בחברה טובה פנינה
מתוק מלוח ואז שוב מתוק ושוב מלוח...
איזה שילוב טעמים מדהים!

Roniti אמר/ה...

תודה :)
שמחה שאהבת ♥

רבקה אמר/ה...

היתי בטוחה שעשיתי על זה תגובה אבל אני יעשה שוב

זה פשוט נראה מדהים וכל כך עשיר!
כלל הכבודד לך! ועם הקנדי קאין
איזה רעיון חמוד!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife