יום חמישי, 3 בדצמבר 2009

חזה עוף בסיגנון איטלקי



המאכל הכי נחשק אצלנו בבית הוא השניצל
לא איכפת להם לאכול שניצל כל יום כל היום..

אבל אותי זה משעמם - לא תמיד אני רוצה גם להכין אוכל מטוגן ותמיד אני בחיפוש אחרי מתכון אחר, שיכיל חזות עוף
שיהיה קליל טעים ואחר...

חברה מהעבודה שיודעת שאני מכורה למתכונים קנתה לי ספר בישול ושם מצאתי מתכון נפלא לחזות עוף בסגנון איטלקי שהילדים אהבו, הכנתי והחלטתי שזה בהחלט מתכון לאמץ.





חזה עוף בסגנון איטלקי - home cooking

1 -2 כפות שמן זית
1 בצל גדול קצוץ
4 שיני שום קצוצות
6-8 חזות עוף חתוכים לקוביות
1/4 כוס קמח
1 ו-1/2 כפות כמון
1/2 כפית טיימין
1/2 כפית בזיליקום
1/2 כפית אורגנו
מלח
פלפל
1/4 כוס יין שרי לבישול
1 כוס ציר מרק
2 עלי דפנה

אופן ההכנה:

בסיר עמוק או בווק לחמם שמן על להבה בינונית.
להוסיף את השום ואת הבצל ולאדות במשך דקה.
לערבב בקערה את קוביות חזה העוף בקמה עד לכיסוי מוחלט
להעביר את חזות העוף לסיר, להוסיף את הכמון ולערבב באופן שווה. -הכל יהיה מכוסה.
להוסיף מלח פלפל ואת שאר עשבי התיבול ולבשך במשך 5 דקות תוך עירבוב מדי פעם.
להנמיך את האש ולהוסיף את היין, לערבב עד שהיין נספג היטב בתוך הבשר.
להוסיף את ציר המרק ואת עלי הדפנה להנמיך את האש ולבשל במשך 20 דקות נוספות או עד שהתבשיל מסמיך.

להגיש על אורז לבן.



6 תגובות:

נטלי אמר/ה...

אוחחחח עשית אותי רעבה... זה נראה כל כך טוב! ינוסה בקרוב, ללא ספק:)
תודה יקירתי!

רבקה אמר/ה...

מדהים!!

רבקה אמר/ה...

מדהיםםםםםם!!

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

מזל שיש פייסבוק !!!
קוקי, המתכון הזה הולך להיות מאמוצץ במיידי.
יש לי כבר כל כך הרבה מתכונים שלקחתי ממך והכנתי ואני מתה לפרסם, אבל אין לי שנייה אחת של זמן, זה כמובן יצטרף לכל אלו שעוד יגיע יומם ....

אני אוהבת אותך, אנא דברי איתי אח"כ, אני טובעת בים של עבודה ועומס, אבל אני רוצה לדבר אתך.
כל כך הרבה לספר וכל כך הרבה לדסקס שאין לך מושג.

יאללה שבת שלום אחות אהובה, המשיכי להעלות לפייס כי שם זה לפחות לא הולך לי לאיבוד בין מיליון מיילים ....


למה?!
למה 7000 אותיות בקוד קיבינימט !!!
רק רואה אותי ישר מקפיץ....

פנינהט אמר/ה...

כל דבר שלא דורש טיגון ויוצא טעים אני קונה בעיניים עצומות - נקרא נהדר

מירי אמר/ה...

גם אני, כמו ילדייך, יכולה לאכול בשמחה שניצל ביתי כל יום! :)
אבל למען המנה הסופר מגרה הזו, הייתי מוכנה לחרוג מהמנהג הזה. ינוסה בהחלט! נשיקה ושבת שלום.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife