יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

טנקסגייבן - חג ההודיה

סלט עלים אגסים ורוטב וויניגרט

שעועית ירוקה מוקפצת ברוטב שום ושומשום

סטאפיינג - מילוי "לחם" מתובל בסלר ותבלינים

פירה תפוחי אדמה ושום צלוי

כוכב הערב - תרנגול הודו בתנור


אם יש חג שאני באמת אוהבת פה - הוא חג ההודיה
חג של אוכל מסורתי אמריקאי
של משפחתיות והמון ביחד
משעות הצהריים המוקדמות משפחות מתאחדות ביחד - יושבות ומודות על השפע של אמריקה
גם השנה יחגוג החג אצלנו וההכנות כבר בעיצומן
תרנגול ענקי במשקל 9 ק"ג כבר (20 פאונד) מכבד בנוכחות את המקרר ורשימות אחרונות נאספות.

תמונות מחג ההודיה Thanksgiving 2008 - שנה שעברה...


ממשפחתי למשפחתכם
Happy Thanksgiving


12 תגובות:

מרילין איילון אמר/ה...

yaouaradi איזה הודיה !!!

baronm10 אמר/ה...

חג שמח חברה שלי לך ולמשפחתך רק אושר ובריאות

נטלי אמר/ה...

happy thanks giving!
עשית לי חשק לחגוג את החג המגניב הזה:) הכל נראה מדהים!

נטלי

אנונימי אמר/ה...

חג הודייה שמח לך ולמשפחתך!
בהזדמנות זו יש לי שאלה בקשר למתכוני עוגת הגבינה שבבלוג. יש לי בן בארה"ב ואני רוצה להפתיע אותו בעוגת גבינה טעימה כאשר אני מבקרת אצלו ואף פעם לא מצליחה... לאיזו גבינה את מתכוונת במתכונים כשאת מציינת: גבינת שמנת, ולאיזו גבינה כשאת מציינת 5%?? רשמי לי בבקשה את הפרטים המדוייקים מכיוון שאני ממש לא בקיאה במבחר שיש בסופרים בארה"ב ורוצה לקנות את המצרכים כמו "תוכי"....
המון המון תודה מראשושוב: חג שמח!!
הדס

פנינהט אמר/ה...

חג הודיה שמח ואם האוכל השנה יהיה דומה למה שהכנת שנה שעברה יהיה טעים אצלך

Roniti אמר/ה...

חחחחחחחחח
צודקת מרילין לגמרי יווארדי :}}

Roniti אמר/ה...

תודה רבה מוטי יקר,
מאחלת מכל הלב כל יום לכולם רק טוב בריאות אושר וחיוכים בלי סוף :}

Roniti אמר/ה...

Thank you dear
נו, בשנה הבאה תבואי לחגוג יחד איתנו במסורת האמריקאית הישנה.
נשיקות נטלי :}

Roniti אמר/ה...

היי הדס, תודה רבה וברוכה הבאה לבלוגי :)
אם תתני לי פרטים איפה בנך מתגורר יהיה לי קל יותר להפנות אותך לחנויות שמוכרות גבינות בדיוק כמו של הארץ (5% ו-9%) הדבר היחיד שאין לנו פה זה קוטג' של הארץ , אבל כל השאר יש!

תכתבי לי ואשמח לעזור
חג שמח שבוע נפלא יום טוב }{

Roniti אמר/ה...

תודה פנינה יקרה על המילים החמות :)

רבקה אמר/ה...

אני עדיין מפוצצת מהאוכל הטעים הזה!
חח ;)

Roniti אמר/ה...

my pleasure luv
נשיקות ילדה יפה }{

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife