יום שלישי, 15 בספטמבר 2009

עוגיות מגולגלות עם תמרים




הדר קורא להן סימן ההיכר של הבית
עוגיות שלנצח ישארו כאהובות ונחטפות - פשוט אין עליהן
אפשר למלא בתמרים, בריבה או בשוקולד והן סיפור הצלחה טעים..

במיוחד לחג אם רוצים לגוון את שולחן המתוקים - אין כמו צלחת ממולאים.



עוגיות ממולאות - שף אנטואן

מצרכים לגלילה
1 ק"ג קמח פחות כוס
כוס שמן
200 גרם חמאה
2 שקיות אבקת אפייה
כוס מים

מילוי:
1 קופסאת ממרח תמרים או כל ריבה מומסת במים רותחים (אפשר לחמם את הריבה מעט במיקרו)
100 גרם אגוזים קצוצים
קוקוס
קינמון

בקערת המיקסר מערבבים קמח ואבקת אפייה, מוסיפים את שאר המצרכים ומערבבים עד לקבלת בצק אחיד
מאפסנים במקרר למשך חצי שעה
מוציאים מהמקרר מרדדים לעלה דק ומורחים בממרח תמרים מפזרים קוקוס אגוזים קינמון ומגלגלים
לחתוך לפני האפייה
לאפות בתנור שחומם מראש 180 מעלות למשך חצי שעה
לצנן היטב ולפזר אבקת סוכר


7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

וואי איזה יופי של עוגיות אחותי
איזה טעימות הם, באמת נתת לי רעיון דווקא חשבתי על עוגת גזר, או דבש ואגוזים.
אבל... נראה לי שזה מה שאכין לחג.
חג שמח ומתוק כדבשנייה
אחותך ישראל
דש לזוג

Roniti אמר/ה...

תודה נשמתי
איזה יופי לחג עוגת גזר עם דבש ואגוזים.. נדמה לי שאני אכין גם כן עוגה כזאת עם זיגוג מתוק מלמעלה.
גם לך יפתי חג שמח וטעים.
הד"ש יגיע.
נשיקות }{

fairy_mi אמר/ה...

יאממממ כמה שעשית לי חשק!
העוגיות הללו כל כך אהובות עליי, אי אפשר להפסיק לזלול אותן...
וממש מזמן לא הכנתי כאלה, חייבת לתקתק
פשוט אפשר להריח את ניחוח הבית דרך התמונה...
תודה יקירה,
מאחלת לך שנה טובה ומתוקההההה
מלאה בהרבה מאכלים טעימים, מתוקים משגעים
אושר ואהבה!
ענבל

רבקה אמר/ה...

זה אחד הדברים הכי טעימים!
באלייי

מרילין איילון אמר/ה...

שנה טוה ומתוקה לך יקרה...איזה מתוקים...
את המגולגלות האלה? WOW כמה שאני אוהבת אותן! נמס בפה..אוואח איזה חשק את עושה לי עכשיו..
ברי מזל החברה אצלך! איזה פינוקים מושחטים!

Unknown אמר/ה...

עשיתי ויצא לי חבל על הזמן!
אחלה עוגיות וכבר דרשו ממני עוד.

תודה על המתכון

אנונימי אמר/ה...

היי -נראה מדהים -איך החמאה צריכה להיות? קרה -מהמקרר? רכה? באיזה וו לשים? גיטרה או וו לישה?תודה

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife