יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

פנקיק'ס גבינה





הבוקר האפרוח התעורר וביקש פנקיק'ס לארוחת הבוקר
בלי להסס אמרתי אוקי ורצתי להכין אבל לרוע המזל השתמשתי בכל הבלילה להכנת הפנקיק'ס שהיה לי להכנת נגיסי עוף פריכים בסגנון סיני והאפרוחון רעב ..

החלטתי להכין פנקיק'ס גבינה, בדיוק כמו אותם לביבות גבינה של חנוכה רק עם טויסט קטן וקצת גדולים יותר
במידה של פנקיק'ס
האפרוח אמר שאלה טעימים יותר והוא רוצה כל הזמן רק כאלה - נרשמה הצלחה!




פנקיק'ס גבינה

1 גביע גבינה לבנה 9%
2 ביצים
6 כפות סוכר
6 כפות קמח
3/4 כפית אבקת אפייה
1 כף סירופ מייפל
1 כפית קינמון

לערבב את כל החומרים בקערה גדולה עד לקבלת בלילה סמיכה
לחמם מחבת במעט שמן על להבה בינונית
לצקת מעט מהבלילה לתוך התבנית החמה לטגן משני הצדדים.

להגיש בתוספת אבקת סוכר תותים סירופ מייפל והמון אהבה.


7 תגובות:

נטלי אמר/ה...

יאמי! נראה פשוט מעולה, איך אני אוהבת פנקייקס:) הרעיון עם הגבינה מצוין! נטלי

Roniti אמר/ה...

תאמיני לי בדקת מחשבה כדי לא לאכזב את האפרוחון וכמה שהוא שמח!
גם בריא גם טעים וגם משמח.

נשיקות שבוע נפלא !

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

אוי האפרוחונצ'יק הזה...
חמסה כפול 18 !
אני מתה על פנקייקים בכלל ועל פנקייק גבינה בפרט.
סבתא שלי הייתה עושה משהו דומה והיה לזה טעם של ליטוף.
כן, כזה...
אז כפרותי, שיחקת אותה, אז יוז'ואל .
לאב יה (אבל המונים).

Roniti אמר/ה...

אויש ארי יפה שלי
את לא מבינה איזה שיחוק של רגע זה היה..
כל הכיף במטבח זה לאלתר וכשהאחים הגדולים שלו הצטרפו לחגיגה ונהנו בכלל הם קיבלו אמא אחת מאושרת.

תודה תמיד על המילים!

fairy_mi אמר/ה...

פיתרון מצוין, ודווקא טעים להפליא עם גבינה.
אני תמיד מנצלת לפנקייקס כלמיני שאריות שיש בבית
ניסיתי פעם שאריות יופלה ודנונה בטעמים ויוצא מעולה, גם בטעם שוקולד עם תוספת מעט קקאו.
באחת הפעמים הכנתי עם מעדן וניל ושוקלד צ'יפס והשוקולד נמס בפנים... בקיצור, מומלץ לאלתר.
נראה מצוין :)

Roniti אמר/ה...

WOW
על זה עדיין לא חשבתי, יוגורט בטעמים יכול להיות אפילו עוד יותר מיוחד!

תודה פיית קסמים

אנונימי אמר/ה...

במקום גבינה 9% אפשר עם גבינת ריקוטה 5% מאוד טעים.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife