יום ראשון, 26 ביולי 2009

קרם ברולה








יש קינוחים שעד אתמול הייתי בטוחה שעדיף לאכול אותם רק במסעדות
טעמים שחשבתי שאם אנסה להכין בבית זה לא יגיע לרמה לטעם וליופי.

ואז נתקעתי עם 8 חלמונים ובלי שום רעיון (את הסיבה ל-8 חלמונים המיותמים אני אפרסם בקרוב) והתחלתי לחפש באתרי האוכל, ניצול חלמונים, היו כל מיני רעיונות ואחד מהם היה קרם ברולה - התלבטתי , להכין לא להכין, להשאיר את זה לקינוח שמזמינים בסיום ארוחה טובה ולא להרוס את הטעם..

בסוף החלטתי נתן לזה צ'אנס - מה שיהיה יהיה !

באחד הפוסטים המדהימים של פיית העוגיות היא פרסמה קרם ברולה מדהים, וכבר שם אמרתי להם שיום אחד אני אנסה
והנה היום הזה הגיע..

כמה כיף שמעיזים לפעמים - יצא נהדר
הטעם האמיתי הנכון
אני שינתי והכנתי קרם ברולה בטעם קרמל, לא היה לי ברנר לשרוף את הסוכר מעל, אז החלטתי להשתמש בטיפ שניתן ולשרוף את הסוכר בגריל.. אל תוותרו לכו להכין, איזה טעם!!!


החומרים:
2 שמנת מתוקה
8 חלמונים
1/2 כוס סוכר לבן
1 כפית תמצית וניל
סוכר חום לפיזור מעל

אופן ההכנה:
בסיר כבד על להבה בינונית להביא לרתיחה את השמנת המתוקה. לשמור בצד.

בקערת המיקסר לערבל את החלמונים והסוכר לתערובת בהירה ותפוחה.
לאט ובעדינות מתחילים ליצוק את השמנת המתוקה החמה לתוך תערובת החלמונים ומערבבים כל הזמן (יש לשים לב לא למזוג בבת אחת את השמנת החמה לחלמונים כדי לא ליצור חביתה, להתאים טמפרטורות).

ליצוק את התערובת המוכנה בכלים חסינים לתנור ולהניח אותם בתבנית מלאה במים (אמבט מים)
אופים משך 30 דקות.

מצננים במקרר ל-4 שעות או למשך הלילה

לפני ההגשה זורים סוכר חום מעל הקרם ומעבירים שוב לתבנית מלאה במים לתנור על מצב גריל ל-5 דקות.

בתיאבון!


טיפ:
  • כיון שהיה לי רק שמנת מתוקה אחת השתמשתי בקרם לקפה בטעם קרמל בכמות זהה לשמנת, יצאו קרם ברולה בטעם קרמל מדהימים.
  • הנסיך החליט לאכול את הקרם במצב חמים והחליט שזאת הגלידה החמה הכי טעימה שאי פעם הוא אכל..
  • לא לוותר על ההכנה גם אם אין ברנר.




11 תגובות:

נטלי אמר/ה...

יאמי, נראה מעולה...:-P עשה לי חשק לברולה בזה הרגע גררר נטלי

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

כפרה...
הנה, לזה בדיוק התכוונתי....
את אשמה!
אם מישהו בזמן הקרוב יקרא לי :"התשובה הנשית לשאמו הלווייתן אני אשלח אותו אליך...

אז ככה, גם אני מכינה את הברולה, זה יוצא פגז. בהתחלה לא היה לי ברנר, אבל אז אמא שלי קנתה לי (היה מבצע וזה לא יקר פה), קצור- אחלה קינוח.
ואת...
את מכה, באמא שלי שאת מכה !
אבל שרופה על התחת השקסי שלך אנוכי...


יששש!
היום רק 5 !
רק 5 פאקינג אותיות !
נראה לי שהבלוג שלך מתחיל לפחד ממני....
:-))

fairy_mi אמר/ה...

יקירתי זה נראה משגעעעעעע!
אין אין כמו קרם ברולה תוצרת בית וכל הכבוד לך, מעיזה אמיתית :)
ממש עושה לי חשק להכין, מזמן לא זללתי אחד כזה

Roniti אמר/ה...

היי נטלי :)
כמה שזה טעים...במחשבה שנייה אולי עדיף להשאיר את זה בתור קינוח שחושבים שאפשר לאכול רק במסעדות. מזל שהכנתי אותן בגודל מזערי ולא הפסקתי ללקק...

שבוע קסום :}}

Roniti אמר/ה...

נשמתי רק לקרוא אותך וכל היום נראה נפלא!!
ארי יפה אחת - שאמו יכול להתחבא ותפסיקי לכתוב שאת שמנת בסוף יאמינו לך גם!!!!!

נשמתי הברולה זה באמת שחיתות אמיתית ואני שמחה שניסיתי אבל no more גם בביתנו, אחד אכל אותם חם חם מהתנור השני לא חיכה בכלל לסוכר והאיש רק בדק את מידת הקירמול של הסוכר..
בקיצור מכה!!

Roniti אמר/ה...

צודקת פיית העוגיות
האיש שלי אמר שבסופו של דבר הוא ישלם בשביל לא לצאת מהבית.......

חחחחח

תודה לך קסם!

עמליה אמר/ה...

אהבתי,
אבל מה עושים עם החלבונים?

Roniti אמר/ה...

היי עמליה
ניצלתי חלמונים בגלל עוגיות המרשמלו שהכנתי בכמויות והשתמשתי בחלבונים, היו לי מלאי חלמונים ולכן הכנתי אותם

עושים עוגיות מרשמלו שנקראות מאלו ונאכלות בשקיקה כי הם הדבר הכי טעים שיש אחרי הקרמבו!!

רבקה אמר/ה...

ואו קרם ברולה! גדוללל
:]

Roniti אמר/ה...

רבקוש עוד מעט לא עוד הרבה , רק עוד חודש נשאר (חחחחחח)
וגם ניסיתי את ה-bread pudding אתמול - היה מממממממממ טעים..
בואי כבר!!!!

מרילין איילון אמר/ה...

יו, כמה שעשית לי חשק עכשיו....כזה בידיוק אני רוצה. עכשיו.
(-:

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife