יום רביעי, 1 ביולי 2009

צ'יקן נאגטס תוצרת בית







שבוע שעבר מדינת ישראל געשה ורעשה.
לא היה מטבח שלא ניסה את מתכון הצ'יקן נאגטס ששיחררה לאויר העולם זאת שרוקדת סלסה כל הדרך למטבח, אריאלה פיקסלר-אלון.

רק לראות אצלה בבלוג את התמונות של נגיסי העוף הפריכים הזהובים המגרים האלה גרמו לי להבטיח לעצמי שאני מכינה אותם ויפה שעה אחת קודם.
כבר ביום שבת החבאתי בירה לבנה אחת ממסיבת הסיום ואתמול רצתי בחדווה למטבח להיות שותפה לפרוייקט צ'יקן נאגטס שהיה בישראל..

אצלנו החופש הגדול התחיל לפני שבוע והבית באוירת חופש , ילדים נכנסים ויוצאים בכל שעות היום בשיטת חבר מביא חבר. אמרתי לילדים שלמרות שהמתכון נלקח ממקור מהיימן ביותר, הם יהיו שפני הניסיניות שלי.
לצערי אי אפשר להקליט קולות של הנאה בבלוג..

אכלו ביקשו עוד נהנו ואפילו עזרו לפנות מהשולחן.

צ'יקן נאגטס תוצרת בית

1 ק"ג חזה עוף חתוך לקוביות
שמן לטיגון - קנולה

חומרים לבלילה

2 כוסות קמח
1 בקבוק בירה לבנה
1 ביצה
3 כפות שמן זית
1 כף מלח
3/4 כפית פלפל שחור
1/2 כפית אבקת שום
1/4 כפית תבלין לשווארמה
1/2 כפית פפריקה מתוקה

לערבב 2 כוסות קמח בירה אבקת ביצה ושמן זית עם כל התבלינים לתערובת אחידה.
רצוי לטעום ולתקן תיבול לפי הטעם האישי.

טובלים את קוביות חזה העוף בבלילה ומשרים אותן לפחות שעתיים (או לילה) לספיגת טעמים.

בסיר כבד ועמוק לחמם את השמן לטיגון לטמפטרטורה של 160 מעלות או עד שבועות קטנות נוצרות ובעדינות מגטנים בשמן החם את קוביות חזה העוף 3 דקות מכל צד.
להוציא מהשמן ולהספיג על נייר סופג.





אימצתי בחום באהבה ובכיף.
המתכון קל וטעים, נהדר לילדים ולהורים
כל אחד יכול לשחק בתיבול הבלילה לפי טעמו האישי.
אין ספק, מדובר במתכון מנצח שעוד רבות ידובר עליו ועוד המון יאכל ממנו.
תודה לך אריאלה.


18 תגובות:

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

סיס
אני מתרגשת.
וכשאני מתרגשת אני לא כל כך יודעת מה לומר...
אז אשתוק לשם שינוי.
תודה אהובתי.
כל כך תודה.
אני מסמיקה קיבינימט.
ואני אוהבת אותך.
כל כך .
אפילו לשתוק כמו שצריך אני לא יודעת...
:-(

Gal Cohen אמר/ה...

MOM, this was amazing! it was even better then mcdonalds!<3
Also, the sauce that you made was totally enchanting, i have found myself sneaking into the fridge to eat a couple; i couldent help myself!<3

Hadar אמר/ה...

Emma the chicken nuggets that you made were even more than amazing there isn't even a word to describe how good it is. It is even more than enchanting...gal.....it is just amazing good job Emma!!!!

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

שיואווו !!!
תגובות כמו שכתבו הילדים שלך צריך להעתיק ולשים במטבח אחותי.
קראתי ופשוט התמוגגתי !
וכולה באתי לספר לך שלהראל אתמול יצאה שן ראשונה.
בדיוק בגיל שישה חודשים על השעון.
וקראתי את גל והדר ואני עם דמעות בעיניים.
את חושבת שהזדקנתי ?
יוטפויומט, נראה לי שכן...
איזה ילדים יש לך |אייקון של חמסה|...

נטלי אמר/ה...

יאמי! נראה ממש ממש ממש טעים! את הנאגטס במקדונלדס ודומיהם אני ממש לא אוהבת, אבל אלה בהחלט נראים מעולה (וגם יודעים ממה הם עשויים, שזה תמיד טוב:))
תודה יקירתי (ותודה גם לאריאלה כמובן)

נטלי

fairy_mi אמר/ה...

נראים מעולה הנאגטס האלה!
שמתי עליהם עין כבר מהפוסט של אריאלה אבל עדיין לא העזתי להרים את הכפפה.
נראים פשוט מעולים!

Roniti אמר/ה...

תודה אריאלה יקרה לי
ריגשת בתגובה בעצמך.
נשיקות ונשיקות להראל האמיץ בעל השן החדשה
אוהבת }{

Roniti אמר/ה...

תודה לך נטלי לי לי..
הם באמת מוצלחים מאוד ובמיוחד בתקופה של קיץ וחופש.
אכן התודה לאריאלה שלנו שלא מפסיקה להפתיע במתכונים מדהימים!

Roniti אמר/ה...

תודה לך פיה
תנסי ולא תתחרטי , נהדרים ומוצלחים
בהצלחה
}{

Roniti אמר/ה...

אריאלה התודה היא לך קסם
הבאת מתכון מנצח וטעים כל כך שאי אפשר לא לכתב לך שיר הלל :-}

Roniti אמר/ה...

Thank you baby Gal
I'm so happy that you all loves it, I saw you during the evening sneaking for more. love you ema

Roniti אמר/ה...

Hadar my love, I'm soooo happy that you love it, I can describe my joy and happiness when i read you, even a friend of mine that invented this receipt read your comment and was excited , thanks you both dear boys I love u maood

Unknown אמר/ה...

איזה כייף ליקרא....אני כניראה אהיה הבאה בתור בל"נ חחחה אני ועוד רבים כמותי...[אריאלה תודה]

התגובות של הילדים מקסימים[חאמסה]

פונצי יקרה שלי בראבו ענק
ותודה..

סתם שאלת תם..האם יש אפשרות
לקבל עידכונים??מהבלוג שלך כמובן.??!!

המון נשיקות
וחיבוק חם
שונט

Roniti אמר/ה...

תודה לך שונטי יקירתי
תנסי ותהנו, באמת מתכון טעים וקליל.
בהצלחה.
כמה כיף לקרוא אותך תמיד {נשיקות}

אין לי מושג, הלוואי והייתי יודעת, אני אשאל את גל הבן שלי לגבי עידכונים ואעדכן.
}{

Unknown אמר/ה...

זהו הכנתי אותם גם אני !!!! חחחה
חייבת לציין שגם אצלי זו היתה הצלחה....

הולכת להודות לארי שלנו..
ותודה גם לך יקירה
נשיקות
וגם אני נהנת לבקר אצליך
שונט

Roniti אמר/ה...

שונטי יקרה כמה כיף לשמוע
נכון שהם כל כך טעימים
אני אוהבת חזה עוף וכשמוצאת מתכונים עם הטעים הזה אין כמוני מאושרת.
}{

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

זהו, סיימתי השלמות ....
:-))

אנונימי אמר/ה...

תודה על המתכון. נשמע טעים.

מה זה אבקת ביצה?
כמה זה בקבוק בירה? 1/3? 1/2? ליטר?

תודה.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife