יום חמישי, 19 בפברואר 2009

מיני המבורגר

הזמנה לביס עסיסי


אם יש משהו שהילדים שלי אוהבים ביותר כשיוצאים איתם לאכול בחוץ זה המבורגרים,
אולי זה בגלל עצם היותם אמריקאים (כאילו דהההה)
או אולי יש משהו בקציצה העסיסית הזאת שמלווה בכל התוספות שעושה להם את זה...?

אני חייבת להודות שגם אני לא עומדת בשילוב הקטלני הזה וברגע שהם מזמינים את ההמבורגר דה לוקס אני חייבת לנעוץ את שיני ולוודא שהוא עובר את מבחן "אמא רק טועמת...."

ביום שני במסגרת אפיית הלחמניות הקטנות החלטתי לעשות גם מיני בורגרס ביתיים ולמלא להם כל טוב בפנים
כמעט כמו במסעדה..

לקציצות
חבילת בשר טחון
1 בצל גדול קצוץ קטן
מלח
פלפל
תבלין להמבורגר (אני משתמשת במאקומרק, לא חייבים כל תבלין אחר לקציצות אפשר)
מעט קטשופ

לערבב בידיים את כל החומרים ולתת לספוג טעמים במשך שעה
ליצור בידיים רטובות קציצות ולטגן משני הצדדים במחבת כבדה שחוממה היטב.

ליצירת המיני המבורגרים (בורגר'ס קלאב)
לפתוח מיני לחמניה למרוח מיונז, קטשופ עלה חסה בצל סגול עגבניה ומלפפון

לא לדרוש תשלום רק חיבוק ונשיקה.

כל כך קטנים שנגמרים בביס אחד...

2 תגובות:

מרילין איילון אמר/ה...

יאמי, גם אני אוהבת המבורגרים עסיסיים!! ניראה משגע, והציפס? משו משו. את הטיגון הכפול למדתי לפני המון שנים מאישתו של אבא שלי, ומאז? קבוע! וזה מאפשר לי גם להתארך מראש, את הטיגון הראשון אני עושה כמה שעות קודם לכן, ואת השני, צמוד לארוחה.

Roniti אמר/ה...

איזה כיף ללמוד דברים חדשים ופתאום לגלות עולם חדש וטעים הרבה יותר..
רק מה, הילדים שלי עכשיו מבקשים כל יום צ'יפס.. מה עשיתי ..?
באמת רעיון לטגן מוקדם וסמוך לארוחה רק טיגון קצר וזה פריך וטעים.

תודה לך.

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife