יום שישי, 19 בדצמבר 2008

Funnel Cake - סופגניות משפך




כל מי שאי פעם ביקר בארה"ב מכיר אותן
בכל פסטיבל רחוב, שוק או יריד הם נמצאים , הריח נישא למרחוק והטעם... אוחחח איזה טעם
קוראים להם Funnel Cake עוגות משפך והשם שלהם מעצם העשייה, שופכים את הבלילה לתוך השמן הרותח ומציריים בשעת המזיגה עיגולים עיגולים, דקה אחת והופכים לצד השני וזהו.. מוציאים מספיגים ושופכים המון אבקת סוכר
ושוב אפשר להתענג על הטעם והזיכרון.

הנה עוד דרך לחגוג את חג האורים חג המתוקים עם סופגניות קצת שונות בטעם נפלא.

עוגיות משפך מטוגנות - Funnel Cake
2 כוסות קמח
1 כפית אבקת אפייה
2 כפיות סוכר
2 ביצים בלולות
חצי כפית מלח
1 וחצי כוסות חלב (אני עשיתי כוס חלב וחצי כוס ריוויון butter milk)
1 כפית תמצית וניל

מנפים קמח אבקת סוכר ואבקת אפייה לתוך קערת המיקסר ומערבבים במהירות נמוכה מגבירים מהירות ומוסיפים ביצים מלח תמצית וניל וחלב ומערבלים היטב לעיסה חלקה
מעבירים את הבלילה לשקית זילוף (אני העברתי לכלי שמשמש לקטשופ וחרדל מחנויות של 99 סנט, קטמתי את הפקק לחור גדול יותר וככה הזלפתי לשמן הרותח)
מחממים שמן בסיר רחב, מזליפים שופכים עיגול בתוך עיגול בתוך עיגול, מחכים שיזהיב מעט הופכים לצד השני
סופגים בנייר סופג ומפזרים בנדיבות אבקת סוכר לבן.

חג שמח ומתוק מתוק


(מתכון מתורגם על ידי - Every day - Rachel Ray)

12 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הריח מגיע עד פה...חחחח
נראה בהחלט טעים!

Roniti אמר/ה...

היי
איזה כיף שבאת לבקר
חג שמח יקירתי
}{

אנונימי אמר/ה...

חייבת לספר לך..
הכנתי את התערובת והכנסתי לכלי שאמור להגיע לבת הגדולה שלנו[אנחנו מוזמנים אליהם לנר הראשון]
הכנתי סופגניית משפך אחת לטעם..וכולם פה טרפו אותה!!

חההה
אצלם והראה לך מחר בה...אני לא הייתי אמורה להביא קינוח אבל הסופגניות משפך כל כך קרצו לי...

תודה שוב וחג שמח
שונטי

אנונימי אמר/ה...

נראה טוב מברחוק מזל שאני לא קרוב
חן נשיקות

Roniti אמר/ה...

שונטי יקירתי איך אני מאושרת
איזה כיף
אכן סוג סופגניות שנגמרות בשניה שהן נעשות.
שיהיה לך חג טעים טעים
והמון אור ואהבה
}{

Roniti אמר/ה...

חן הלוואי שהיית קרוב,
חג שמח יפה שלי
אוהבת אותך.

אנונימי אמר/ה...

ראיתי שהוספת עוד מטעמים ...יאממממי
תענוג...
אגב הצלחתי לצלם סופגנית משפך אם תרצי להציץ
קפצי לביקור באתר המטבח של איה....

תודה וערב נהדר
שונטל

אנונימי אמר/ה...

הכנתי ויצא אחד על אחד...
אחרי זה תפרסמי איזה מתכון יש לך לדיאטת בזק שלאחר החג החנוכה?
נשיקות חן

Roniti אמר/ה...

שונטי אני רצה לראות
איזה כיףףףףףףף
חג שמח!!!

Roniti אמר/ה...

חחחח חן
גם אנחנו מתכוננים לקראת אחרי החגים
זה כבר פשע עם כל המטוגנים והאוכל
נתחיל שבוע סלטים בשנה הבאה 2009 !!

אנונימי אמר/ה...

בוקר טוב..
רציתי לדעת איך אני יכולה לקבל עידכונים על הנעשה בבלוג שלך? אהבתי אותו מאוד הוא מקסים יום טוב וחג שמח.

Roniti אמר/ה...

חג שמח
הוספתי עבור כל אלה שרוצים להתעדכן בכל רשומה חדשה, קוביה בצד ימין, הצטרף כמנוי לבלוג, בחרי שם את האתר בו תרצי לקבל עידכונים וכך תדעכני.

תודה וחג טעים ושמח!!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife