יום שבת, 20 בדצמבר 2008

לביבות גבינה- אליפות





אמא מלבבת לביבות
בחנוכיה דולקים נרות
ובחנוכה הילדים... (אין לי מושג מה ההמשך)

מה יותר מתאים עכשיו מלביבות גבינה מתוקות?
חיפשתי מתכון ללביבות, גילגלתי בגוגל והמתכון הראשון שמצאתי - בינגו.
האמת, לא ידעתי בכלל מה אני עושה עד הרגע שטעמתי את הלביבה הראשונה שיצאה מהמחבת - אליפות !!
הלביבות הכי טעימות שאי פעם אכלתי וזה בדוק.
מזכירות יותר פנקיק'ס רכים וטעימים במידה כזאת שאפשר לאכול אותן עם ריבה משובחת או בלי כלום, חמות או קרות
לרוץ ולהכין (ממש ככה, לכו תנסו לא תתאכזבו)
הן פשוט מתבקשות לצד הסופגניות - הילדים ביקשו כבר עוד ועוד!

לביבות גבינה - מתכון של מרסל פלדמן YNET

500 גרם גבינה לבנה
6 כפות קמח תופח
6 כפות סוכר
2 ביצים
1 שקית סוכר וניל
1 כפית תמצית וניל
שמן לטיגון

מערבבים את כל החומרים פרט לשמן בקערה לתערובת אחידה
מחממים שמן במחבת, יוצרים עם כפית תלולית של לביבה, מטגנים צד אחד הופכים לצד השני וחגיגת טעמים אמיתית מתחילה בבית.

אפשר גם לאפות בתנור ב-180 מעלות עד שהלביבות מזהיבות, אני כאמור בחנוכה משתמשת בשמן (פעם בשנה..)

8 תגובות:

Gal Cohen אמר/ה...

YUM Yum YUM yum!!!! haha this was good with feta and honey!!!! your cooking ROCKZ!!!LOVEU

אנונימי אמר/ה...

מעולה!!!!

ואהבתי גם את סופגניות המשפך יאמייייי

מאחלתלך באיי שם חג אורים מהממם מלא באור אהבה ושימחה,לך ולבני ביתך
ותודה על הבלוג החמים והנעים שלך!!!

חיבוק חם
שונטי

Roniti אמר/ה...

Thank you Gal
hope the french bread will be another success
luv u - ema

Roniti אמר/ה...

תודה שונטי
איזה כיף לקרוא את התגובות ממך
חג שמח
אור ואהבה
לך ולבני ביתך!

אנונימי אמר/ה...

הי
למה המתכון יצא לי בג'בריש
חג אורים שמח
יונה
מלונות דן

אנונימי אמר/ה...

למה המתכון יצא בציורים
בבקשה תבדקי אני רוצה להכין הערב
נשיקות חן ישראל

Roniti אמר/ה...

חן ויונה אני לא מבינה מה קרה
אני רואה את המתכון בעברית..
תכתבו לי אם עדיין יש בעיות.

אנונימי אמר/ה...

לא מסתדר ההתחלה של שתי השורות של השיר ברור השאר ציורים
חן ישראל

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife