יום שני, 15 בדצמבר 2008

כמעט חנוכה

עוד שבוע לחג !!

בחיי שכל יום אני מתכוונת
כל יום אני אומרת שהיום, ממש היום אני אתחיל בהכנת סופגניות - להרצה
כאלה שחושבים להכין אבל לא בטוחים ולא רוצים לעשות טעות דווקא כשהאורחים נמצאים והחנוכיה כבר דולקת..
אבל כל יום אני חוזרת מהעבודה ודווקא מתכונים אחרים תופסים את העין ואני מוצאת את עצמי דוחה את ענין הסופגניות למועד מאוחר יותר (בסוף לא תהיה ברירה...)

אתמול היה יום של פשטידות וסברינות
מכירה לבן הגדול לשבט הצופים בארה"ב - מקווה שעשו המון כסף..

יצא טעים , ככה לפחות העידו השאריות, לדעתי עוד דרך לקשט את שולחן החג להוסיף לצד הסופגניות המטוגנות סברינות לטובת אלה שלא אוכלים מטוגן, לביבות תפוחי אדמה, ושולחן החג יהיה מגוון וטעים.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה... הפעם רק תמונות... איפה המתכון?

אנונימי אמר/ה...

חן ישראל

Roniti אמר/ה...

יש קישור בפוסט למתכון סברינות, לחצי על הכיתוב הכחול וזה יעביר ישירות למתכון.

יום נפלא :}

אנונימי אמר/ה...

הן יפיפיות בראבווו

רעיון מעולה לחנוכה!!!

תודה יקירה..וחג מתוק ומלא באור[לב]

שונטי

Roniti אמר/ה...

תודה לך
חג מלא אור מתוק ומאושר
נשיקות.

גן ערבה אמר/ה...

שלום לך!
אנו מבצעים שיפורים באתר SEEFOOD, כדי שיוכלו לסנן לפי בלוגים נשמח לקבל תמונה שלך/תמונה מייצגת 250*250

לפרטים
אייל חפץ
contact@allfood.co.il

Roniti אמר/ה...

תודה אייל
שלחתי.
חג שמח :)

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife