יום ראשון, 19 באוקטובר 2008

עוגת שוקולד




עוגה שוקולד קלאסית
בחושה קלה להכנה וטעימה בטירוף
מומלצת - מתכון מבית היוצר של פירגה
אף פעם לא מאכזבת כמו שאר המתכונים שלה.
טיפ, אני את הנוזלים מחליפה בשמנת מתוקה - מומלצת בכל פה!

מצרכים:

כוס אבקת קקאו
2 כוסות סוכר
2 כוסות קמח
פקק יין מתוק
שקית אבקת אפיה
3/4 כוס שמן רצוי קנולה
3 ביצים טרופות במזלג
לערבב ולהוסיף:
1/2 1 כוסות מים פושרים (אפשר להמיר לנוזלים אחרים כמו:חלב מיץ או קפה וכו' - אני כאמור החלפתי לשמנת מתוקה)
שוב לערבב היטב לבלילה דלילה (אני עירבלתי במיקסר והוספתי אגוזי מלך קצוצים גס)
לצקת לתבנית משומנת מספר 24
ולאפות בתנור שחומם מראש כ-45 דקות או עד שקיסם שננעץ יוצא יבש.

לקרם שוקולד
150 גרם שוקולד מריר
1 שמנת מתוקה
להמיס את השוקולד על להבה בינונית להוסיף את השמנת ולערבב היטב
למרוח את העוגה מכל הכיוונים
אפשר לטחון אגוזים ולצפות את העוגה מהצדדים

בתיאבון!


2 תגובות:

מרילין איילון אמר/ה...

העוגה שוקולד העירה את החושים שלי בבת אחת!! אם לא הייתה על השיש עכשיו עוגת סולט + עוגת תפוחים..לא הייתי מתאפקת ומייד מכינה!

Roniti אמר/ה...

תודה לך.
היא באמת היתה הצלחה!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife