יום שני, 3 ביוני 2013

עוגת תפוזים משגעת



נכון... עוגות תפוזים מתקשרות באופן אוטומטי לחורף.
אבל לי יש פינה חמה לעוגות תפוזים בחושות ריחניות ועסיסיות כאלה בכל עונה.

אז לא איכפת לי מקיץ, חורף, סתיו או אביב - טעים לי עכשיו ותמיד אפשר להכין עם מיץ תפוזים אם לא מתפוזים טריים והטעם... אחחחח!



החומרים:
4 ביצים
1/2 1 כוס סוכר
1/2 כוס שמן
תמצית וניל
כפית גרידת לימון
1/3 כוס מיץ תפוזים סחוט או משומר
1/2 כוס קוקוס
1/2 מיכל שמנת מתוקה
2 כוסות קמח
1 שקית אבקת אפיה

הכנה:
מערבלים את הביצים עם הסוכר, מוסיפים את החמאה, הווניל, גרידת הלימון והמיץ התפוזים וממשיכים לערבל.
מוסיפים את השמנת מתוקה והקוקוס ומערבבים.
מוסיפים את הקמח ואבקת אפיה ומערבבים.
יוצקים את הבלילה לתבנית משומנת קלות בחום של 180 מעלות 30 דקות עד 45 דקות (תלוי בתנור)
בסיר קטן מרתיחים מיץ מלימון אחד + 3 כפות סוכר ומצפים את העוגה בעודה חמה.


3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא נכתב מה לגבי מיץ התפוזים.

אנונימי אמר/ה...

במצרכים לעוגה לא מופיע מיץ תפןזים

Roniti אמר/ה...

צודקים!
טעות שלי!!
במקור המתכון שלי הוא לעוגת לימון ואני שיניתי לתפוזים ושכחתי לשנות במצרכים.
אז יש שינוי במיץ הלימון וגם לשים לב - במקום חמאה משתמשים בחצי כוס שמן.

תודה לכם ויום מלא אור!!!

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife