יום ראשון, 3 במרץ 2013

בורקס בשרי ממלואח !



למי אין את הרגעים האלה ...
הילדים חוזרים מהצבא / בית ספר/  עבודה / אוניברסיטה מתים מרעב ורק רוצים לאכול
לא, לא בא להם תבשיל , גם לא חביתה, לא שקשוקה וכל מה שתציעו בשנייה שיש בבית - לא מתחשק להם.

ברגעים כאלה תמיד כדאי שיהיו בפריזר מלואחים ואם אתם כמוני ומטגנים ומאפסנים בשר טחון בפריזר
אז אפשר להכין ארוחה בחצי שעה עם תוצאות מדהימות.



כאשר אני מכינה מילוי בשר טחון, אני תמיד משתמשת בכל הבשר ותמיד נשאר לי מספיק לפעם הבאה
אני מאפסנת בקופסאת פלסטיק ותמיד יש לי בשלוף בשר טחון מטוגן מתובל ומוכן לכל דבר שאני צריכה.

ניתן להכין סמבוסק גבינות ממלואחים רק להוסיף גבינה מלוחה, ביצה קשה לצפות בביצה לפזר שומשום ולאפות
או כמוני להכין בורקסים בשריים מדהימים במהירות.

בורקסים בשריים ממלואח

חבילה עלים למלאוח מוכנים 
חצי ק"ג בשר טחון מטוגן בבצל ופיטריות מתובל במלח פלפל לבן אגוז מוסקט
ביצה להברשה
שומשום/קצח לפיזור

אופן ההכנה
לחמם תנור ל-180 מעלות

להוציא את המלואח מהפריזר ולהפשיר במשך 5-10 דקות (לא יותר מדי כדי שהמלוואחים לא יהיו דביקים)
לקחת כל מלואח ולחצות לחצי.
בעזרת כף למלא 2 כפות במלואח ולקפל לשתיים, להדק בעזרת מזלג את שולי המלוואח.
לצפות בביצה בלולה
לפזר שומשום וקצח
ולאפות בתנור במשך 30 דקות או עד שהמלוואח מזהיב מלמעלה.



בתיאבון!!!


2 תגובות:

Odeliaa אמר/ה...

השבוע קניתי מלאווח ושמתי לב שיש לו רק 1% של שומן, חשבתי שזה יהיה מצויין למילוי :-)

מסתבר שיש כאלו שחשבו על זה לפניי :-)

אנונימי אמר/ה...

נראה מעולה .

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife