יום שלישי, 26 במרץ 2013

פנקייק כשר לפסח


היום באמת כבר יש הכל לפסח....
פעם היינו מחכים ליום האחרון של פסח להתחיל לאכול, מפנטזים על כל מה שאי אפשר לאכול ומחכים ...
היום, הכל כל כך נגיש, קל ומגוון שבאמת אין צורך להתגעגע או "לסבול" בפסח.

בבוקר, כששאלתי את הבן הקטן שלי מה הוא רוצה לאכול לארוחת בוקר, הוא אמר ישר פנקייקס
אמרתי לו שזה לא כשר לפסח והוא התנחם במצה עם נוטלה.
אבל אחרי זה החלטתי לחפש מתכון שווה ולהכין לימים הבאים פנקייק'ס לפסח.

המתכון הבא די הפחיד אותי, מעט מדי מצרכים ופשוט מדי.. אז החלטתי להכין רק בשביל הניסיון
הפנקייק הראשון התפרק לי והיה ממש כישלון, המרקם שונה מהפנקייק'ס הרגילים, קצת גס יותר
אבל אחרי הניסיון הראשון אני חייבת להודות הצליח לי


כאשר נתתי לאפרוח שלי לטעום מהם, הוא אמר שהם טעימים בדיוק כמו הרגילים!

אז הנה, רעיון נוסף קל וטעים לימי הפסח לילדים וגם לגדולים.





פנקייק'ס כשר לפסח

3 כפות קמח מצה
3 כפות יוגורט יווני
1 ביצה
6 כפות חלב
2 כפות סוכר חום
1 כפית קינמון
מעט חמאה לשימון המחבת

אופן ההכנה

בקערת המיקסר מערבבים היטב עד לתערובת אחידה את כל המצרכים.

מחממים מחבת על אש בינונית ובעזרת מצקת יוצקים מעט מהבלילה. מטגנים צד אחד והופכים לצד השני ל-2 דקות.

מגישים בתוספת סירופ מייפל, שוקולד חם, תותים או פירות יער.




בתיאבון!

אין תגובות:

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife