יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

לביבות תפוחי אדמה וירק



עוד שנייה לפני שהחג ככה מסתיים לי ותגידו שלא הכנתי כלום.....
אז הנה עוד מתכון של לביבות תפוחי אדמה שאפשר להכין בחנוכה ובכל השנה.

אני מוסיפה ללביבות גם עשבי ירק קצוצים שיעשירו את הטעם ויתנו צבע נוסף לחג.

אז חג חנוכה שמח וטעים עם לביבות לטקס של הבית


לביבות תפוחי אדמה ועשבי תיבול

6 תפוחי אדמה בינוניים מקולפים
1 בצל בינוני
3 ביצים
3 כפות קמח
מלח/פלפל
1/3 כוס כוסברה קצוצה
1/3 כוס פטרוזיליה קצוצה
מעט שמיר קצוץ
מעט נענע קצוצה

במעבד מזון לגרר את תפוחי האדמה ואת הבצל
להעביר לקערה ולסחוט היטב את הנוזלים.
מוסיפים ביצים, קמח את עשבי התיבול ומלח/פלפל ומערבבים היטב.
משהים לכמה דקות.

מחממים מחבת כבדה עם שמן.
ליצור לביבות/קציצות יפות ולטגן מ-2 הכיוונים עד שמשחים.

אצלנו אוהבים מאוד לאכול את הלביבות הללו עם רסק תפוחי עץ.


חג שמח וטעים!

תגובה 1:

אריאלה פיקסלר אלון אמר/ה...

אחות לבי האהובה,
אליעזר בן יהודה התרשל בתפקידו ולא המציא מגוון רחב של מילים שאמורות להביע או לסמל געגוע עז, אז מ'לשות- אני יכולה לומר לך שאני מתגעגעת ברמות דמיוניות ואת כבר תביני מזה מה שצריך.
אני מתה על לביבות ובמיוחד כאלו !
הלוואי אמן ובפעם הבאה שתהיה בארץ הקודש נוכל סוף סוף להתחבק.
אני לא סולחת לעצמי שפספסתי אותך שוב.
אני אוהבת אותך!
מאוד!
חיבוק ונשיקות לכל המשפחה.
ארי

Go Check the beautiful Keto Party Yaidy had ! @sweetketolife